• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • Srattmoster

Kan meddela att jag har fått 2 st graviditetsmassage tillfällen av svärmor. Fick ett presentkort idag. Ska ringa om tid här senare. Trevligt. Måste man ju testa. Det var den här grejen som det stod om i VK idag.

Har varit till bm idag igen. Allt var bra. När hon kände på magen tyckte jag att det gjorde lite ont när hon tryckte på ett ställe så jag kände efter henne och kände bebisen. Frågade henne vad det var jag kände och det var bebisens huvud. Sa till Niklas att han skulle komma fram så han fick känna. Häftigt var det kan jag säga. Man kan ju känna att det är något där inne, men man vet ju inte vad det är direkt. Nu fick vi besked på en gång.

Har börjat röja i garaget idag. Hugo var hos farmor som fick vara barnvakt. Trodde att vi skulle hinna med mkt mer än vi gjorde, men vi är en bra bit på väg. Har varit och slängt en del på returmarknade ochså. Bra när det är nära. Det är ju bara på andra sidan Holmsundsvägen ju....

Nu ska jag gå och göra ingenting vilket jag tycker att jag är värd. Ska ju jobba i morgon coh hela veckan ut.

• jummie

Skrattmoster: ååå kan inte du ta reda på vart man ska höra av sig för att boka in en tid?? Vill ju så gärna gå minst en gång!!

• Srattmoster

jummie: ibland så läser man ganska fel händer även de bästa. röka skulle jag aldrig komma på tanken att göra. har jobbat på en avdelning som har hand om sådana patienter som har rökt så man har sett dess baksida. fy, usch och blä....

nu är det natti natti här. sov gott...

• Srattmoster

nu skrev jag inlägget på fel ställe. det var i annat forum jag skulle skriva....
    det är nog bäst att hoppa i säng illa kvickt.
    sov gott i varje fall.

• Srattmoster

Jummie: Umeå Rygg och Ledklinik på Riksvägen 2 i Umeå (Teg) Tel: 090-130141 eller 090-708780
    Där har du vart du kan vända dej för Gravidmassage. Hoppas du får en tid som passar.
    Ska nog ta cahansen och ringa i veckan och få EN tid rätt snart och spara den andra till lite senare.

NU ska jag hoppa i säng. God natt.

• Mjölk

Hej!
    Jag sover lite på mage, inte direkt på magen så mycket, men som FiaÅkotten, halvt om halvt.

Missboss: Jag vill åsse till Ullared!!! Jaja, du får rapportera till oss sen! Ev. tar vi en tur dit senare i höst (eller tvingar nån släkting att åka dit).

Finns det två som har gravidmassage? Den ena var ju Umeå Rygg och Ledklinik men vilken var den andra? Telnr dit? Jag vill gå!

• jummie

Skrattmoster: hahaha jag tänkte väl...var tvungen att kolla om jag skrivit nåt galet...röka lixom

Mjlk: näe det var väl bara en som hade en sån där bänk..o det var väl hon här på Teg?

• Mjölk

jummie: Menar du Umeå Rygg o Ledklinik då?

• jummie

mjölk: ja alltså jag vet inte vart hon höll hus men det utgår jag ifrån att det är...eftersom de andra bokat tid

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?