Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Bergeli: Har inte gått upp någonting! Ja, kanske 1 hg.

Bergeli:Har gått upp ca 1,5 kg och går in i V15 imorgon.

Någon som vill fika onsdag kväll? Runt 18-tiden? Var?

Jag väntar nog med att göra min nuna offentlig tills jag varit på UL för att veta om allt är som det ska. Men i slutet på augusti skulle jag nog kunna tänka mig att haka på om nu allt är OK.

Jag har varit hos läkaren och fått titta på vår tjej   Alla prover var ok och allt så bra ut än så länge. jippiiiii vi ska ha barn, jag hade ju sett henne tidigare men det blir mer och mer värkligt
   Alla prover var ok och allt så bra ut än så länge. jippiiiii vi ska ha barn, jag hade ju sett henne tidigare men det blir mer och mer värkligt   
    för varje gång............
  för varje gång............

Instämmer med sofia76. 
Hoppas vi kan ses i höst. 

ååååå ni som aldrig varit på UL...*snyft* bered er på en chock...det slår en då att man ska bli förälder!!  Underbar känsla...
  Underbar känsla...
Men ni ska inte vara så oroliga...klart att ni kan visa er innan..inget kommer att hända o allt är ok!! Ett ul är ju trots allt ingen garanti för att allt är ok o kommer så att förbli..men jag fattar vad ni går igenom har ju trots allt gjort det själv..hehe är lite lugnare denna gången...

Jag har varit på UL 2 gånger redan och det är fantastiskt, men med det jag har i bagaget vill jag ändå vänta till daterings UL:et för att höra vad de ser och säger om bebben då.
Klart att det ska gå bra, men man vill ju alltid gardera sig...

ja alltså vill ju inte tvinga nån att ge sig ut o träffa oss irl..hehe
men jag vet hur nervis man var första gången (är ju inte så länge sedan sist)  man räknade dagarna fram till v 12 så att den värsta tiden skulle vara förbi...sen hade iaf jag stenkoll på vilken vecka o dag man var i!! Kunde nästan säga exakt på sekunden hur länge jag varit gravid...
  man räknade dagarna fram till v 12 så att den värsta tiden skulle vara förbi...sen hade iaf jag stenkoll på vilken vecka o dag man var i!! Kunde nästan säga exakt på sekunden hur länge jag varit gravid...
Nu är jag i v 11 (såg det nu) o har inte ringt bm än ..fan måste ju på inskrivning!!!

Ser verkligen framemot att träffa Er alla i höst.
Men det känns lite tidigt att träffas redan nu, är väldigt spänd inför Ul och lovar att "slappna av" mer när det är gjort. ;)
Har inte berättat för så många vänner och de vet inget på jobbet än.