Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Chokladkakan ska jag testa, jag lovar!!!
mjök: hahahahahaha oj då..ja då var det ju inte så lätt..sorry!!
Rådhusesplanaden 17 A..gatan som går upp mot busstationen från torget i stan o Mekka ligger precis i slutet!!
Då hittar jag! TACK!
Fler som kommer imorgon kväll kl 18 på Mekka?
jag vill jag villl jag vill
Också ha chokladkaka som botar allt.
Lisabettan:
Såg att du o jag har samma BF! KUL!
Jag skulle jätte gärna följa med, men jag måste hem till lillkillen för pappan jobbar så jag får vänta med den underbara chokladkakan som botar allt................ Kanske kan ni äta en bit åt mig också
Jag har gått upp 2.5 kg är i vecka 13, vid den tiden förra graviditeten hade jag ökat 7kg
Jag mår bra förutom denna hemska huvudvärk... men vi är ju fler som har den....
Hoppas att ni får trevligt på Mekka!!
Japp, jag kommer och fikar i morgon. Mekka ligger ju ungefär vid skytten (restaurangen och baren)
FiaÅkotten: Klart vi tar en fika när du är här uppe.
Mjölk: Jag lider av samma problem, magen är jättesvullen.. har inte hittat något som hjälper än inte. Jag har börjat med linfrön varje morgon för att få lite fart på magen, det kanske hjälper. Jag meddelar sen.
Det är såååå tråkigt att ha semester nu... Jag vill ju ha fint väder så man får ligga på stranden och lapa sol.. Känner mig som en treåring, vill ha!!!!!!
magen svullnar då tarmarna flyttar sig lite för att göra plats...helt normalt o "drabbar" de flesta!!
Vänta bara till sen...då gaserna börja ta fart o man måste lätta väder i tid o otid.....moahahahaha o halsbrännan!! ÅÅ vad härligt det är att vara gravid
Missboss: Vi byter!! du kan komma hit och jobba istället för mig då tar jag din semester och går hem och sover