Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
jummie: Har redan mycket gaser...
Och lite halsbränna... Undrar hur det bli sen!
Då är vi tre som träffas imorgon kl 18 på Mekka! Fler?
halsbrännan är hemsk.
att leka aga fabrik är mysigt om man jämför... kanske inte för omgivningen men hihi
icaS: Lätt men jag vill helst behålla mina semesterdagar så jag kan bli ledig i mitten av januari och få vara hemma sista månaden med semester
Funderar på om jag bara ska ta 3 veckors semester. Vad ska jag göra sista vecka själv när sambon och alla kompisar börjat jobba igen. Nä, jag tror jag sparar den tills i januari eller i jul
Halsbränna har jag klarat mig ifrån, hoppas på att göra det eftersom jag äter magmedicin för att min magmun inte sluter tätt.
kan meddela att den sista månaden levde jag på samarin o kunde inte ligga ner, fick sitta o sova, pga äckligt kraftig halsbränna
...såååå det blir värre
gud vad bussig jag är....*känner hornen växa i pannan*
jummie: Du är ju skit hygglig och skrämmer upp alla förstföderskor
du vet väll om att man ska vara snäll med dom och bara dela med sig av positiva upplevelser
hihihihihihi...tja det är lika bra att skrämma upp dom så att de bereder sig på det värsta...då blir allt däremellan som en dans på rosor...
Tror att min halsbränna kommer av att jag tidigare haft magkatarr..sen så är det nog olika från människa till människa!!
Kan säga en positiv sak som säkert ALLA försföderskor tänker på...förlossningen...inget o jag menar absolut inget att oroa sig för!! Sekunden efter att Hugo var ute meddelade jag att jag gärna gör detta igen för det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara!! Att krysta var bara skönt...då försvann allt det onda...trot eller ej!!
Jag håller med dig helt hållet, det var den absolut häftigaste upplevelse jag har varit med om och jag skulle kunna göra det flara gånger till
Jaha, det verkar ju lagom kul.... Verkar som om jag har mycket "kul" att se fram emot!!!
Fast det kommer ju något bra efter allt lidande!!!
Mjölk: Jag lovar dig att när du ligger där med den lilla på magen då har du inte lidit det minsta under graviditeten eller förlossningen, dessa bekymmer är helt bortblåsta......
Att jag var jätte sjuk innan förlossningen och 4 dagar efter har jag helt glömt bort och det var BM som läste i journalen hur dålig jag var...
Skulle bara påminna er om att vi har en liten fikaträff imorgon (onsdag) kl 18 på Mekka!!! Just nu är vi tre som kommer! Fler?