Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Om orken infinner sig (läs maken tar sonen) så kommer jag nog med o fikar  Skulle vara skönt med lite egentid...
  Skulle vara skönt med lite egentid...

jummie: Låter bra! Ska bli kul att träffas idag!

ska vi ha en nejlika i slaget då eller   svårt att veta vilka ni är då  vi inte har några magar......
  svårt att veta vilka ni är då  vi inte har några magar......

Ja, står man o ser allmänt "stood up" ut så kan man väl gissa. Jag kommer i alla fall att ha en röd top på mej o ha ryggsäck på ryggen o cykelhjälm i näven! Ni andra?

Tyckte att jummie:s förlsag med nejlikan var bra :-d  skulle gärna vilja se det   

Hoppas att ni får trevligt, lessen att jag inte kan följa med.............. men nästa gång!!!
Mjölk: Jag tror att dom har nåt lite "matigare" där , det var ett tag sen jag var där sist men.....

Jag kommer att ha jeans, en brun topp och en vit huvtröja med dragkedja å dessutom så ser magen övergödd ut. Min svullna mage har inte gått ned, inte vill jag ha sån här tjockis magen redan nu inte.
 Ska på middag kl 16.00 så jag kommer rännandes in till stan och sedan åter på middagen   

Syns sen då!!!!

Vi ses!

Komihåg att äta chokladkaka åt mig och FiaÅkotten också  

icaS: Jajamensann!   Känner det som min plikt!
  Känner det som min plikt!

mkt chokladkaka åt mig.. =)