• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Alise: Välkommen till oss i vår tråd!!! Nu blir FiaÅkotten glad att ni blir fler åt Vännäs hållet

• icaS

FiaÅkotten: Jag kännde hela tiden att jag väntade en kille, varför vet jag inte jag bara visste det helt enkelt

• icaS

jummie: Jag håller med dig, jag väntar också en tjej

• icaS

*Skrattar* Det vore ju kul om man fick bestämma själv när man ska ha, men en sak är säker i det här fallet är det babyn som bestämmer

• icaS

FiaÅkotten: Det där med oxfilé och pasta lät fantastiskt, då vet vi alla var vi vill bli bjudna på midda när ni kommer upp hit

• icaS

Jag börjar känna mig lite nervös inför morgondagens Ul och läkarbesök, tänk om allt inte står rätt till där inne. Fast inatt drömde jag att jag kände en fot som petade ut i magen så jag får väll lita på drömmen.........

Annars är allt precis som vanligt, kronisk huvudvärk och rädsla för havandeskapsförgiftning

Nej nu ska jag sluta gnälla (behövde det lite) hoppas att ni andra mår ok, ha en bra söndag

//Ica

• icaS

blåbärspappa: Hyra lägenheten bredvid var ju en fiffig lösning, kan ju bli lite dyrt i längden........ Men annars får ni väll dra lott eller ha kombinerat musik/sy rum . Som tur var tar inte en baby speciellt stor plats den första tiden, en säng och en yta på vardagsrumsgolvet då är dom nöjd upp till 2-3 års åldern

• icaS

Hälsar spes välkommen till vår lilla tråd

• icaS

Bergeli: Jag har berättat på jobbet för det går inte ens att dölja framför allt inte när det har varit så varmt, för min mage har svällt upp till en stor uppblåst mage ser ut som jag är i v 35 . Hade tänkt vänta till efter semestern men min börjar ju inte föränn på måndag

Fika för mig passar bättre på en kväll eller nästkommande helg, för i helgen har vi lite planer.

• icaS

Jag har varit hos läkaren och fått titta på vår tjej Alla prover var ok och allt så bra ut än så länge. jippiiiii vi ska ha barn, jag hade ju sett henne tidigare men det blir mer och mer värkligt för varje gång............

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?