• Anonym

Schalin-ring

Toppen/Botten?
    Vad tycker Ni om dessa ringar?

• Svar på tråden Schalin-ring
  • TheDyingBride
    Anonym skrev 2008-09-25 19:16:18 följande:
    Nope, där fanns den inte Men tack ändå!
    http://www.schalins.se/

Den borde ju finnas på den sidan om inte annat, om det inte är en modell som utgått.

(Är google-galen så ser jag någon som söker något ger jag mig inte förrän jag hittat det. )
  • angelica88

Både vigsel och förlovningsring är därifrån, dom har så himla fina ringar! Förlovningsringen är i guld med diamanter som en våg typ, och vigselringen har 3 diamanter som oxå går i en våg, med en skåra.. Okey det fattar nog ingen, men jag gillar dom iaf :P

• Anonym
    TheDyingBride skrev 2008-09-25 19:19:43 följande:
    www.schalins.se/Den borde ju finnas på den sidan om inte annat, om det inte är en modell som utgått.(Är google-galen så ser jag någon som söker något ger jag mig inte förrän jag hittat det. )
    hahaha härligt! Så många sidor att gå igenom bara, men jag ska försöka ta mig tid!
    Eller om någon snubblar över en ring som är mönstrad ">>>>>>>>" så!
  • angelica88

Glimma är förlovning och Verdi allians var vigselringen :)

• TheDyingBride
    Anonym skrev 2008-09-25 19:21:56 följande:
    hahaha härligt! Så många sidor att gå igenom bara, men jag ska försöka ta mig tid!Eller om någon snubblar över en ring som är mönstrad ">>>>>>>>" så!
    Har tittat men hittar ingen just så.
    Går alla >> åt samma håll?

Har hittat flera som är typ ><><>< och <><><> och liknande men ingen med allt åt samma..
  • Clobberella
    Anonym skrev 2008-09-25 19:11:50 följande:
    Typiskt FL...
    Ja visst är det, att folk gnäller för att man svarar ärligt på en fråga.
  • Anonym
    TheDyingBride skrev 2008-09-25 19:24:02 följande:
    Har tittat men hittar ingen just så.Går alla >> åt samma håll?Har hittat flera som är typ ><><>< och <><><> och liknande men ingen med allt åt samma..
    ja dom är åt samma håll! Jag hittar också bara ><-><->< typ..
  • TheDyingBride
    Anonym skrev 2008-09-25 19:27:45 följande:
    ja dom är åt samma håll! Jag hittar också bara ><-><->< typ..
    Hm, konstigt.
    Men envis som jag är så letar jag vidare, får se om jag hittar något.
  • Anonym
    TheDyingBride skrev 2008-09-25 19:29:22 följande:
    Hm, konstigt. Men envis som jag är så letar jag vidare, får se om jag hittar något.
    Gullig du är!
  • svarta

Vi tittade på Schalins ringar till vårt bröllop, men tyckte att vi fick mer för pengarna hos lokala guldsmeden. Han kunde göra precis det vi ville ha i god kvalitet till ett bra pris. Men hittar man det man vill ha i Schalins sortiment blir man säkert nöjd.

Svar på tråden Schalin-ring