• Anonym

Schalin-ring

Toppen/Botten?
    Vad tycker Ni om dessa ringar?

• Svar på tråden Schalin-ring
  • TheDyingBride
    Anonym skrev 2008-09-25 19:32:31 följande:
    Gullig du är!
    Galet envis om inte annat, haha.
  • Anonym

Spela roll vad det är för märke på ringen,huvudsaken är ju att det är the ring
    Jag har vigsel och förlovningsring från Signo i vitt guld och jag visste direkt att vigselringen var den rätta,hur nöjd som helst o älskar min ring

Angående din ring ts,är den gammal kan den ju ha gått ur sortiment men har du inget namn på den då?
    Du kan ju annars göra en ring som passar med förlovningsringen hos guldsmed

• Anonym
    Anonym skrev 2008-09-25 19:41:53 följande:
    Spela roll vad det är för märke på ringen,huvudsaken är ju att det är the ringJag har vigsel och förlovningsring från Signo i vitt guld och jag visste direkt att vigselringen var den rätta,hur nöjd som helst o älskar min ringAngående din ring ts,är den gammal kan den ju ha gått ur sortiment men har du inget namn på den då?Du kan ju annars göra en ring som passar med förlovningsringen hos guldsmed
    Nej jag vet inte alls, jag är bara nyfiken
  • Joual

Jag har hört att Schalins har höjt palladiumhalten i sina vitguldsringar nu i år. Det tycker jag låter bra, eftersom jag hört talas om många som haft problem med schalins vitguld.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-09-25 19:49:02 följande:
    Nej jag vet inte alls, jag är bara nyfiken
    Den behöver inte passa ihop alltså?
  • Kickan 84
    Joual skrev 2008-09-25 19:49:23 följande:
    Jag har hört att Schalins har höjt palladiumhalten i sina vitguldsringar nu i år. Det tycker jag låter bra, eftersom jag hört talas om många som haft problem med schalins vitguld.
    Står 16% på sidan nu, och innan vägrade de berätta exakt halt så de har säkerligen höjt den!
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-09-25 19:50:41 följande:
    Den behöver inte passa ihop alltså?
    Oj, jag har inte funderat så långt ännu. Jag fick den bara för några dagar sedan
  • Joual

Jag har för mig att det var nåt mellan 12-14% förut, så 16% är en klar förbättring! Hoppas det gör att problemen med vitguldsringarna blir mer sällsynta.

Kickan 84 skrev 2008-09-25 19:52:54 följande:

Står 16% på sidan nu, och innan vägrade de berätta exakt halt så de har säkerligen höjt den!
  • Kickan 84
    Joual skrev 2008-09-25 20:01:48 följande:
    Jag har för mig att det var nåt mellan 12-14% förut, så 16% är en klar förbättring! Hoppas det gör att problemen med vitguldsringarna blir mer sällsynta.Kickan 84 skrev 2008-09-25 19:52:54 följande:
    Får man verkligen hoppas, sett riktiga skräckexempel på gulnande ringar och det är ju inte alls roligt när man betalt rätt bra för en ring!

Har dock ingen schalinsring i vitt guld själv och inte ens schalins som vigsel/förlovning.
  • Lerkorg
    Joual skrev 2008-09-25 20:01:48 följande:
    Jag har för mig att det var nåt mellan 12-14% förut, så 16% är en klar förbättring! Hoppas det gör att problemen med vitguldsringarna blir mer sällsynta.Kickan 84 skrev 2008-09-25 19:52:54 följande:
    Jag har Dublin i vitt guld. Vad kan jag vänta mig för problem med den? Detta är första gången jag hör talas om det ni skriver om.
Svar på tråden Schalin-ring