Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

hej Emma..
    Har tyvärr jobbat hela dagen idag så har ej sett eller hört något men vill att du ska veta att du funnits i mina tankar hela tiden..känn värme o trygghet du har alla oss här som tänker på dej!!
    Stor Varm KRAM

Ska gå in nu o läsa......

• faster

har nu sett dej på tv i båda"kvällstidningarna" o måste säga att du har en underbar dialekt!!
    Mår såååå illa när jag ser monstret o så har hon mage att sitta o skratta!!!!hon är inte frisk det är det enda jag kan lr vågar säga om henne.

När du berättade att du tyckte du hörde Max då bröt jag ihop totalt...lilla lilla vän...OM jag bara kunde skulle jag ta all din smärta!!
    Kram kram kram kram.......

• faster

mis....tänk om vi kunde varit där....
    Kramat o stöttat.....
    ska oxå tända massor med ljus här hemma.

• faster

Mis...
    Precis så känner jag oxå.Man skriver här o försöker på alla sätt visa vad man tänker o känner men...bara att få hålla om henne i en låång varm kram skulle vara så skönt...
    Kan ej med ord beskriva vad jag känner...har du sett klippet där hon säger att hon tyckte hon hörde max??

• faster

ja kolla på expressen..tv där..

Lingonflickan skrev 2008-12-04 20:05:10 följande:
    Faster: nej, är det ute på nätet? Var han med henne i rätten? Det vore väl underbart.
  • faster

precis...
    tårarna forsade då jag såg det klippet...man kan ej ens föreställa sej...hur...åååååååååååå

Kärnan skrev 2008-12-04 20:22:16 följande:
    Nej så fint var det inte.. Hon tyckte hon hörde Max i bakgrunden på SOS-samtalet! *ryser* Lingonflickan skrev 2008-12-04 20:05:10 följande:
  • faster

jag har ej sett detta program men jag förstår ju om Emma kan tycka sej höra Max...Emma hör kanske skillnad som inte ni som hört bandet lagt märke till eller nåt.usch stackars människa

• faster

nej nej nej det får ej vara sant!!jag missade oxå nyheterna...stackars stackars dej Emma...vad du får uppleva..igen....
    ojojojo...orden sinar...

Svar på tråden Mina två änglar