Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

du behöver ej skriva nånting Emma ...bara att vi ser att du är här känns så skönt.
    Då vet vi att du är med oss o vi får visa dej vårt stöd som du har fullt ut!!
    Stor varm KRAM

• faster

så kul med pärlplattan!tror det var saga o max som ville visa att de är med dej o att de oxå vet om pärlplattan o vårt stöd härifrån.

• faster

hihih nä nån gnälldialekt det har du då inte...tycker det låter såå mysigt när du pratar.
    Ja jag håller med dej om att det känns skönt att han sa just mamma o inte aj eller grät eller så.
    Jag cet ej men en gång när jag skadade mej rejält så blev jag som mer bedövad,alltså det gjorde ej så ont,så jag hoppas max o saga kände samma sak.sen tror jag chocken gör så att man ej känner smärta,men vet ej.
    Att han sa just mamma må ju ha varit underbart för dej nu vet du hur mycket han älskar dej o vad du betyder för honom.
    Busungen...är helt säker på att det var han som var o lekte med pärlplattan..hiihiih...
    Emma...tillåt dej att få må dåligt mellan varven det måste du göra.Tycker ärligt talat att det var jättebra att du äntligen fick ur dej gråten i rätten.
    Du behöver ej visa dej stark eller så var dej själv o låt det bara komma som det kommer.
    Du är min stora förebild!!
    Stor varm KRAM

emmy840508 skrev 2008-12-06 12:50:44 följande:
    :0) min dialekt!! Vad roligt att du tycker det! det sägs att vi bor vid "gnällbältet". Västmanlännigar gnäller otroligt tydligen. Ja, jag tyckte mig höra Max när sos samtalet spelades upp. Både jag och sambon hörde det, vi satte oss både två käpprakt upp i våra stolar. När vi tog paus föll jag gråtane ihop i min familjs armar. Det som tröstar lite var att han sa "mamma" med en lugn stämma, som att kolla om jag fanns där, i närheten..... men min prins....vad han måste ha haft ont....
  • faster

åh vad härligt o höra Emma..lät som att du fick en bra avslutning trots allt på en mkt mkt jobbig dag.
    Önskar att jag kunde ta ifrån dej smärtan helt eler iaf kunnat delat den mer med dej...kan tyvärr ej men finns här dag o natt.
    Stor vArm KRAM

• faster

Emma
    Du ger mej styrka Du ger mej mod
    Trots att jag knappt det inte förstod
    Jag sitter här o tänker på Dej
    Du söta du rara du underbara tjej.
    För var dag som går
    Jag inser o förstår
    Att DU kom in i mitt liv
    Det hjälpte mej att ta stora egna kliv.

Stora varma KRAMAR
    Marie

• faster

sitter här o kan ej koppla av mina tankar går till dej...undrar om du kan koppla av o sova.hoppas verkligen det.
    KRAM

• faster

Hej Emma.
    Hur har du det nu i helgen..hoppas du kan vila o koppla av med de dina..idag är det andra advent o då ska ju 2 ljus brinna...det gör de oxå men i år känns det som att de har en liten extra betydelse...
    Nästa v är du oxå med bland dem o 4e advent väljer jag att ta med din goa syster Ida.
    Stor varm Kram till er ALLA i din fam o naturligtsvis en xtra hård till dej Emma!

• faster

Kan ej mer än säga som nån här tidigare gjort...låt denna tråd få vara det den varit!!har aldrig hittat nån så mysig tråd nångång här.
    Vi talar om känslor stöttar Emma på det sätt vi kan.
    Snälla du som inte vill detta låt denna tråd få vara.

Kunde tyvärr ej se programmet som sändes ikväll men ska se om jag hittar det nu....

Svar på tråden Mina två änglar