Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

låter härligt!!fast nu kan man ju sitta ute i snön o ha grävt en djup grop men det är klart blir ju svårt o spela gitarr då det är kallt....annars e ju skoter turer inte helt fel heller hihiihih....

sorry att det blev mkt musiksnack här nu men tycker han e värd lite uppmärksamhet.

• faster

va härligt att du tar det så...ja han har ju oxå haft en tuff vecka o kan få höra lite beröm..måste fråga är det han som är så lång o går bredvid dej på nån bild eller var de var jag såg det..kan ha varit nåt klipp på Ab eller Exp....
    Ser så härligt ut o är det så så har du en härlig famn att krypa in i...

emmy840508 skrev 2008-12-13 23:16:49 följande:
    alla ämnen är värda att prata om här! Jag tycker med att han är värd lite uppmärksamhet och genom mig kan han ju fortfarande vara lite "anonym".
  • faster

hahaha ja du e då för rolig du....
    Ja det måste vara underbart o få känna sej liten ibland.
    Du ska få höra nåt kul jag sitter här o kollar runt lite o så fort musiken,din sambo,tystnar så morrar vår hund!!hihiihh...men när den börjar igen o hon tyst..hhiih...tydligen kan en hund oxå ha öra för bra musik..ihihih...

emmy840508 skrev 2008-12-13 23:34:58 följande:
    haha, ja det e hans som är så lång :0) Han är 198 cm jag är 160 cm.... så det e ganska stor skillnad. Men inget vi tänker på till vardags. Men du har så rätt, det e en härlig famn att krypa in i .... o han har användning av sin längd nu när pressen tar bilder, jag blir med på bilden och han bli "halshuggen" men han e jättenöjd över det.
  • faster

det är en liten cavalier/cocker blandning hon finns i mott galleri...
    Ja sov nu gott o var rädd om varandra!
    Stor varm KRAM

• faster

hej Emma!
    Hoppas du kunnat sova inatt o att din förkylning börjar ge sej.
    Vilka dagar ska ni vara i rätten denna v?
    Håller tummar o tår för er.
    Stor varm KRAM

• faster

oj oj oj vilket späckat schema!!!
    Skönt att du fått lite vila i helgen. vad jobbigt o behöva pendla så där fram o tillbaka.
    Jag önskar er all LYCKA o var rädda om er och varandra!
    Stor varm KRAM

• faster

Sussie..........
    vad menar du med att vi ska tänka oss för?vi har frågat emma mer än en gång o hon har svarat varje gång att hon vill att vi skrvier om ALLT i denna tråden...förstår därför ej vitsen bla om varför det skulle startas en ny tråd ang rätegången...
    men men alla kan ej tycka lika....

• faster

Tack för ditt svar..
    Då förstår jag ert agerande men jag fattar mej ej på varför ni fått inlägg borttagna då Ts säger att det är ok...men men...

Lingonflickan skrev 2008-12-15 09:06:06 följande:
    Faster: Jag ska svara på din fråga om nya tråden. Vi är flera som fått inlägg borttagna av den anledningen att vi sagt vår hjärtas mening om det och för den skull och för att Emmas tråd inte skall riskera att stängas öppnade jag en ny tråd.
  • faster

Emma....tänker på dej hela tiden...vill så gärna kunna hjälpa dej på nåt sätt..
    Stor varm KRAM

• faster

ja jag har förstått det nu

JohannaMatt skrev 2008-12-15 12:39:19 följande:
    För att man måste följa det ämne som står i trådstarten, annars blir det OT, alltså off topic och då blir det borttaget av någon moderator. Därför finns den nya tråden och där är det ju ok att skriva om rättegången.
Svar på tråden Mina två änglar