Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

missade tyvärr kalla fakta igår o var så arg..men jag hade tur kunde ej sova o det gick i repris inatt 3.25 hihiih...
    du är såååå fin Emma o vilken underbar sten ni har till de små!!jättefin!
    Önskar dej all Lycka imorgon o att rättvisa till slut ska segra.
    Stor varm KRAM

• faster

ja jag funderar oxå på samma...det vore väl iaf det allra minsta hon kunde göra nu för att få ett snabbt slut på detta elände hon orsakat!!
    Inte för att det skulle sona något hon gjort men hålla på så här gör ju så mktmkt mer ont för de redan drabbade....

• faster

Hej Emma
    Vad kul det var o se att spindelmannen bar pärlhjärtat!!
    Känns som om du då kan känna vår närvaro o att du bryr dej om att vi finns för dej.

Hoppas dagen gått så bra den kunnat...behöver du vittna nåt mer eller är det klart för din del?
    Naturligtvis behöver du ej svara!!

Vad mysig o läsa om att Max gick med när ni gifte er....
    Star varm
    Kram

• faster

Hej Emma
    Sitter nu o tittar på det kalla fakta som sändes i aug...har ej sett det innan...
    Det första jag reagerade starkt på var din oerhört fina pappa då han säger....nu viker vi inte från Emmas sida förrän hon är tillbaka till vår gamla vanliga Emma....sååå fin han är då han uttrycker de orden!!
    Den glädjen ,man ser då i hans ögon är samma som man ser i dina ögon då du talar om Saga o max.
    Du talar ju redan tidigt om att det är en hon!!förstår ej varför det inte räcker....
    att du inte känner hat kan jag inte förstå du må ha ett enormt stort hjärta!
    Vart åkte ni på resan?kom på mej själv med att sitta här o vinka åt dej när du vände dej om o vinkade....
    Önskar dej all lycka till o många många tankar o kramar går till dej o din familj!

• faster

har nu suttit o läst vad som står om detta....hoppas verkligen hon kan göra bort sej på något sätt monstret alltså!!
    Det enda som är bra med detta är att hon får se med egna ögon att Emma o sambon hör ihop!!Hoppas det svider gott i monstret...
    usch blir såå arg på den där gubben som påstår att Emma ej kan minnas....alltså dessa sk experter...ggggrrrrr....

• faster

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej....men stackars stackars Emma hon har väl mer än tillräckligt redan!!ja det må ju ha varit hennes små änglar som var med henne!!

• faster

jag har åkt av vägen själv o då vart jag alldeles skakig,chockad osv...o att sedan orka åka till rätten ovanpå det...ja jag vet ej....Emma du är helt enkelt unik!!helt fantastisk som orkar...

Svar på tråden Mina två änglar