• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Tinnituss

nä vi har inte samma pg att jag ändrat min och det är jag som målat tavlan bakom drejat värmeljset under och borrat kalkstenens hål för ljuset... därför tyckte jag någonting, jag har orginal målning plus orginal kruka med alla ateralljer här så jag tyckte det var lite onödigt! Har ocxå fler bilder av just den rippade bilden ock det är så att den som inte kan hitta en bild att ta kort på gärna får fråga men att bara helt sonika rippa bilden gillas ej då det känns fel i detta fall. Naturligtvis kommer jag inte tjafsa om det men fan ... vad sorgligt! vi här gör om allt nu så max å saga så ern fin minnes stund! kramar

tända ljus för max å saga,
  • faster

Jag tänkte först satt in en bild på mina egna ljus men då ej jag kan hitta kameran väljer jag att tända detta...dels för att det är min älsklingsfärg o sen för att det är för er hela fam!!

• faster

är mitt kanske för ljust??blir osäker nu när ja ser alla andras...

• Baba Screetch
    Svar på #2623
    faster skrev 2008-11-21 23:27:45 följande:
    är mitt kanske för ljust??blir osäker nu när ja ser alla andras...
    ditt ljus är jättefint!
    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • JohannaMatt

Nejdå, faster, de är så fint. Mitt e oxå lite ljust, men jag har väl för bra blixt :) Huvudsaken är att vi håller ljusen tända för de små och för Jangestigs...

Blott de tama fåglarna har en längtan. De vilda flyger.
  • Ztampe

Det är det inte tycker jag.

Emma:
    Jag hoppas du inte misstycker men jag har lagt in bilden med Max och Sagas ljus i min blogg och skrivit lite om varför jag gjort det.
    Hoppas det är ok annars får du säga till så tar jag bort det.
    Kram.

• JohannaMatt

Jag har också gjort som Ztampe, skrivit lite om barnen i min pres...säg till om du misstycker...kramar till er alla

Blott de tama fåglarna har en längtan. De vilda flyger.
  • lilla kråkan

En kram till dej,Emma,och många,varma tankar....

• Juis
    Tänder också ljus för Er
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Bianca Miranda Emelie (¯`°?.¸ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Mina två änglar