• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • solfrost
    mojsegojs skrev 2008-11-22 09:57:38 följande:
    fick sms av emma iförrgår och hon skrev att dom börjar den 4dec.. så hon har massor att göra innan det men jag tror absolut hon hinner komma in hit och se alla ljus!just nu ligger snön på marken här så jag ska snart gå ner och tända lite värme vid graven!
    kanske inte var så snyggt att lägga ut datum här?
    Har du fått sms så var det nog personligt?
    Jag ska väl inte lägga mig i det, men jag hoppas innerligt att det inte blir problem av det, isåfall hade jag nog bett att få ta bort det inlägget!

Tänder tre ljus här med och låter dem brinna hela helgen.
    Kram
    små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • grodanboll85
    solfrost skrev 2008-11-22 12:04:56 följande:
    kanske inte var så snyggt att lägga ut datum här?Har du fått sms så var det nog personligt?Jag ska väl inte lägga mig i det, men jag hoppas innerligt att det inte blir problem av det, isåfall hade jag nog bett att få ta bort det inlägget!Tänder tre ljus här med och låter dem brinna hela helgen.Kram
    om ni går in på www.magazin24.se så kan ni läsa där om när hovrättsförhandlingarna tas upp
  • Fru Brastad

Ljusen brinner för de små änglarna,Saga och Max,så vackert här på Mamma Emmas sida! Varmare och varmare blir det när en människosamling,känd och okänd förenas.
    Otroligt att se
    Kram på dig Emma och alla här på tråden...

• lärjunge

JaSÅ nu fattar jag att vem TS är och hennes barn. Oj oj... ja jag hoppas att mördaren är inne livstid!!!!

• solfrost
    grodanboll85 skrev 2008-11-22 12:09:33 följande:
    om ni går in på www.magazin24.se så kan ni läsa där om när hovrättsförhandlingarna tas upp
    dåså måste det ju vara ok
    små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • älg

har också tänt ljus för ängla barnen o deras föräldrar.

Sånt här får INTE hända vad är det för värld vi lever i?????????

• ginana

ska tända några ljus i fönstret ikväll för max o saga.....kanske vi borde alla göra de ikväll kl 20:00

Benjamin 060731 Melina 080912
  • mojsegojs

jätte fin tanke.. mina brinner varje dag så naturligtvis tänder jag dom gärna kl 20!

ginana skrev 2008-11-22 13:06:32 följande:
    ska tända några ljus i fönstret ikväll för max o saga.....kanske vi borde alla göra de ikväll kl 20:00
  • ginana

varje kväll jag tänder dom så kommer tanken om max o saga men ikväll ska jag skänka extra tankar till dom

Benjamin 060731 Melina 080912
  • Bidosas
    ginana skrev 2008-11-22 13:06:32 följande:
    tänder alltid ljus på kvällen för mina nära å kära som inte längre vandrar på jordens yta... ikväll kommer de även tändas ljus för Max å Saga!
    (¯`°?.¸ ღ♥ livet leker ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Mina två änglar