• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • grodanboll85
    solfrost skrev 2008-11-22 12:35:51 följande:
    dåså måste det ju vara ok
    ja jag tror inte Emma tog illa upp för någon skrev ut datumet. Emma är ju så stark å hon svarar ju på allt som frågas så tror då inte hon tog illa upp av att datumet skrevs här. Många varma kramar till dej Emma hoppas ni vinner i hovrätten oxå å "monstret" får livstidsfängelse + livstidsutvisning
  • Baba Screetch

vad fint dom har det

skänker er styrka till dagen det är dags!!!

tänder ljusen här jag med kl 20.00 i kväll!

kramar till er och alla andra här på FL

Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • Måne och Sol

Vilken fin bild på syskonen. När jag ser den kommer jag på mig själv med att åter igen, för tusende gången, inse att jag inte fattar detta alls.

• Jeanette69

Underbar bild på barnen och vilken jättefin gravsten de har. Tänder också ljus för våra änglar ikväll kl 20:oo.

Världens Bästa Isabelle
  • faster

mina ljus brinner redan...ja blev överraskad med en fest ikväll då jag fyllre år imorn o mina ljus brinner så ni är med mej..stor varm KRAM

• Mamma Lotta

Även jag tänder ljus, men fick inga bra bilder så jag googlade jag med.
    Tänker på er !
    Med värme o styrka.

Life is what happends while making other plans...
  • Ztampe

Har nu tänt ljus för Max och Saga i kväll.

• Hackades

Har tänt mina ljus för Max och Saga och ett extra för Emma och de andra nära och kära.

Svar på tråden Mina två änglar