-
Har han en presentation här på FL?Pricken1979 skrev 2008-10-13 20:53:04 följande:Kikade in i Max och Sagas pappas presentation. Vilka fina bilder han hade på barnen där. De ser så busiga, fulla av liv och stolta. Den bliden på Max där han han röd tröja var underbar och bilden på pappan och saga så hon var liten, så söt! -
Styrka till dig imorgon,Emma.Du har vårt stöd. Kram
-
Verkar ju som att ni har kontakt me de små änglarna! Både leksaken som gick igång och så skratten och "docka". Va skönt för er. Hoppas det fortsätter.emmy840508 skrev 2008-10-13 21:55:45 följande:ååå, villken fin tanke. Visa att du hörde dom. visa att vi förstår dom när de försöker göra sig hörda. Då kanske de fortsätter busa med oss. -
Förstår att hon är i behov av en liten semester. Hälsa att hon har ett starkt stöd och tusen tankar har varit med henne/er idag.idaja skrev 2008-10-14 21:55:59 följande:Anledningen till att Emma lös grön här på familjeliv är för att jag var in på hennes sida och kollade om hon fått mail från en av er här på familjeliv. Pratade med henne i telefon en stund också, så antar att ni såg att hon var grön under den tiden. Emma är på en liten mini semester och kommer hem igen på torsdag. Då komemr hon nog återigen vara aktiv här på familjeliv. Jag ska hälsa från henne till er alla och tacka för alla inlägg och stöttande ord! -
Skriver som jag brukar, Godnatt Emma, godnatt alla här inne och godnatt alla änglar. Idag fick ni upprättelse.
-
Hejsan...vilken sida menar du här?0407 skrev 2008-10-15 19:57:25 följande:Hej igen!Läste på Sagas sida, vilken underbar tanke med leksakerna. -
Just nu i himlen smyger de små
hand i hand tyst på tå
kryper ihop nära intill
fnissar och busar, kan inte va still
viskar gonatt till sina nära och till mamma
nu ska vi sova sött,gör ni detsamma...
-
tv4 anytime, tror jag...
-
Du är en fantastisk människa, Emma! Det känns skönt att veta att barnen inte kunde haft det bättre än det liv du givit dem.
Du var så vacker och stark i intervjun och lämnade inte någon oberörd- otroligt fint att du beskrev Max och Saga och deras personligheter så att hela svenska folket kommer att minnas dem så. -
Jag håller med om att det vore en jättebra ide att du skrev eller åkte runt o föreläste el nåt...du talar och skriver så det griper tag i en och man får sig en tankeställare om vad man värderar i sitt liv, att man uppskattar sina barn o sin familj mera.
Sedan så undrade du för ett tag sen va du skulle göra som sjukskriven..du kunde åka runt i sverige till alla oss som bara vill ge dig en stor stärkande kram :)
Sedan undrar jag om det du sa i intervjun om att "hon" sagt att du spelade en biroll...har hon tilltalat dig direkt?