Inlägg från: JohannaMatt |Visa alla inlägg
  • JohannaMatt

Mina två änglar

Om Emma och sambon tycker det är okej så är jag gärna också med på en symbol för att visa att vi stödjer dem i kampen mot ondskan. Jättefin tanke, Humbla.
    (Kopierar dock inte listan här då)
    Det hindrar ju inte att man oxå tänker på barnens fond.

Ljusen brinner här varje kväll, så fort det blir mörkt. Annat vågar man ju inte när de små busungarna fixade strömavbrott i hela Arboga för att se dem lysa starkare :)

Önskar att ni slapp att utsättas för detta ännu en gång, men om det ska vara det som krävs för att få det hemska monstret att försvinna för gott så skänker jag er all min styrka inför kommande hovrättsförhandlingar.

Som jag skrev hos Ida så har ni Sverige, världen på er sida i kampen mot ondskan. Och hoppas "det" lider när hon inser att hon hela sitt liv kommer sitta inspärrad för någonting som hon inte kunnat förstöra. För du, Emma, lever vidare och för även barnens minne vidare och det kan "det" aldrig utplåna. Inte heller kärleken mellan dig o din sambo.

Många varma kramar//Johanna

• JohannaMatt

Jag tror oxå att listorna lämpar sig bättre i en annan tråd...Där e jag gärna med. Men det tar upp jättemycket plats i denna tråden...

• JohannaMatt

Sweedy-Oj, men vi kan väl fixa nåt privat. Inboxa till varann? Utse en person dit vi inboxar och så får den personen fixa till en lista? Eller e det oxå förbjudet?

Emma, med eller utan lista så hoppas jag du och resten av familjen vet att vi står bakom er till 100%. Vi tänker inte låta er drabbas av mer orättvisor nu.

• JohannaMatt

Det räcker att du har oss med i hjärtat...Sov gott nu o ta hand om varann. //Johanna

• JohannaMatt

Jag hade önskat att vi alla kunde sluta upp bakom Jangestigs och stötta dem på plats. Nu får vi göra det i tanke och hjärta istället.

Undrar hur nära det är (svara inte, Emma!, bara en fundering) men det känns som att det börjar komma riktigt nära. Hoppas att de är mer professionella denna gången (då menar jag nämndemännen o dem) så att det inte blir nåt tjafs om ogiltlig rättegång o dyl..Och så att straffet skärps ytterligare (om det går) Dubbel livstid borde det vara, då det var två liv hon tog...Och så ytterligare en livstid för mordförsök...den svenska lagstiftningen är alldeles för snäll. Mot monster som aldrig borde få se friheten igen.

Jag tänkte att när Hovrätten börjar, så kan vi alla ta bilder på våra ljus och lägga som presentationsbilder..så hela FL pryds av ljusen som brinner för barnen..Vad tror ni?

Kram till Emma, hela er familj och alla andra engagerade här inne.

• JohannaMatt

^Testar nu^ Hoppas ljusen syns:) Många styrkekramar från oss.

• JohannaMatt
    Ztampe skrev 2008-11-21 13:57:31 följande:
    När börjar det i högsta domstolen?Har missat det.Ska vi börja med ljusen nu?Har några på en annan tråd som gärna ville vara med på detta och de vill veta när vi ska göra det.
    Tänkte först att vi kunde börja med ljusen när det börjar i Hovrätten, men kändes rätt att börja redan nu, då familjen verkar ha en extra tuff tid. Men det är upp till var o en, såklart! Och sedan att man inte har möjlighet att ta kort på egna ljus så är det ju lika fint o ha en bild på "cyberljus". Som Emma säger, det är tanken som räknas :)

Två änglar och deras underbara familj - alltid i våra hjärtan.
  • JohannaMatt

Va fint med alla ljus! Hoppas Emma hinner in här så hon får se dem!

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • JohannaMatt

Nu ska vi inte bråka om ljusen Fundersam

Jättefint att det brinner ljus över hela landet..det är för er Max och Saga...

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • JohannaMatt

Nejdå, faster, de är så fint. Mitt e oxå lite ljust, men jag har väl för bra blixt :) Huvudsaken är att vi håller ljusen tända för de små och för Jangestigs...

Blott de tama fåglarna har en längtan. De vilda flyger.
Svar på tråden Mina två änglar