• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • Miraklet09
    Mamma AnnieE skrev 2008-11-04 22:05:36 följande:
    Såg de jag med...Dem klipper ju en del sener... å de var ju sååå irriterande att dem klippt så som man hade hoppats...Trist!!! Vill ju inge helldre än att de ska bli dem två igen, juh
     klippt???
    E
  • Mamma AnnieE
    pinguliny skrev 2008-11-05 14:47:40 följande:
     klippt???
    JA alltså dem som lägger ut spolisarna...
    Dem gör liksom om dem, klipper om senerna.
    Är du med då ?
  • Miraklet09
    Mamma AnnieE skrev 2008-11-07 07:21:09 följande:
    JA alltså dem som lägger ut spolisarna...Dem gör liksom om dem, klipper om senerna.Är du med då ?
     ah men ja hittade rena klipp, från tv grejen (tro ja iaf)
    E
  • Mamma AnnieE
    pinguliny skrev 2008-11-07 14:19:37 följande:
     ah men ja hittade rena klipp, från tv grejen (tro ja iaf)
    ja de finns massa polika
    Trist bara att de stod att de3 jag hittade föörut skulle vara en prom, å så var de inte de

Vill ju att de ska bli p & L igen *hoppas*

Å nu é de säsongs avslutning på söndag... bara att vänta sen igen, men hur länge denna gången då ?!
  • vinterlärka

Jag börjar irritera mig mer och mer på att de måste ha musik i varje scen. Det stör mig så mycket att jag knappt kan titta. Ibland har jag nog kunnat tänka bort musiken, eller så är det inte där, men i kvällens avsnitt har den verkligen varit där i varenda scen. Det blir effektfullt när det är tyst också, snarare mer effektfullt.
    Annars är OTH en underbar serie. Välgjord också, så det är synd.
    Fast det kanske bara är jag som stör mig? Eller förresten, en kompis till mig klarade inte heller av att titta just på grund av det, men ahnb örjade ju aldrig följa serien alls.

• Hera78

NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Så får det ju inte sluta!! Är det verkligen säsongsuppehåll nu?!?!

Åh, jag vill se nästa avsnitt NUUUUUUUUU!!!

• Engla75

Tänkte också på det där med musiken idag, men det stör mig inte.

Guuud, blir galen! Vilket slut! Är det inget avsnitt nästa vecka? Är så sugen på att ta reda på vem han ringer, kan inte hålla mig!

• vinterlärka
    Engla75 skrev 2008-11-09 19:07:18 följande:
    Tänkte också på det där med musiken idag, men det stör mig inte.Guuud, blir galen! Vilket slut! Är det inget avsnitt nästa vecka? Är så sugen på att ta reda på vem han ringer, kan inte hålla mig!
    Jag är extremt ljudkänslig, så det är väl därför. kan inte koppla bort musiken, tyvärr.

Haha, ja jag känner också att jag vill ta reda på det.
    Tror inte att det är Brooke i alla fall. (säger inget om jag har läst att det är hon eller inte) Jag gissar på Peytom, men vem vet.
    Är det säsongsuppehåll nu alltså? Tänk om vi får vänta tills i april, eller efter ett sommaruppehåll? Åh, hoppas de är snabba denna gång, kanal 5!
Svar på tråden One Tree Hill 10