• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • Felicia B

Vad är det för sida ni läser på? Jag vill också veta nämligen

• Engla75
    riot skrev 2008-11-09 19:55:01 följande:

" target="_blank">

Promo.
    Klicka här, så kommer du se en massa olika klipp till höger på sidan som du kan kika på. Där finns svaret!
  • Mamma AnnieE

hehe
    jag vet med... Har vetat ett tag
    Kan ju inte hålla mig, ser på hela avsnitten på kanal5 men kikar lite på youtube + att jag följer OTH´s spoilertråden här på fl med haha

Nyfiken i en strut som man é

• JennyL25

Jag ska nog klika mig in i spoilertråden, haren föråga att missa avsnitten då det är så på tiidg kväll.

Bra avsnitt förra gången.
    jag börjar med störa på all musik som är i serien fast såklart är det ju himmla bra musik.

Lilla sonen till Nate är så himmla söt.

Vad sorgligtd et var för Brooke då. fick lite tårrar i ögonen under den scenen.
    Men hon gjorde ett bra val, trodde att hon sulle kidnappa ungen eelr åt.

• Engla75

Ja, vad sorligt för Brooke. Sedan trodde jag det skulle bli något mellan henne och läkaren, men det är kanske inte för sent än...?

• missmiafia
    Engla75 skrev 2008-11-10 19:38:50 följande:
    Ja, vad sorligt för Brooke. Sedan trodde jag det skulle bli något mellan henne och läkaren, men det är kanske inte för sent än...?
    Hellu Jag fick oxå den känslan av att det skulle bli något med Brook och läkaren Återstrå att se...

NÅDE DEN SOM SÄGER NÅGOT OM FRAMTIDEN I OTH!!!!!! Jag har för första gången i mitt liv lyckats behärska mig ang att titta in i "framtiden" på vad som h´kommer att hända i OTH!! Så ni som vet vad som händer får vara försiktiga att INTE avslöja något för då blir jag arg Mooohhahahahaha

Kram Kram
  • vinterlärka
    missmiafia skrev 2008-11-11 11:20:49 följande:
    Hellu Jag fick oxå den känslan av att det skulle bli något med Brook och läkaren Återstrå att se...NÅDE DEN SOM SÄGER NÅGOT OM FRAMTIDEN I OTH!!!!!! Jag har för första gången i mitt liv lyckats behärska mig ang att titta in i "framtiden" på vad som h´kommer att hända i OTH!! Så ni som vet vad som händer får vara försiktiga att INTE avslöja något för då blir jag arg MooohhahahahahaKram Kram
    Haha, säger detsamma
  • Engla75

Jag såg OTH på TV:n idag (de gamla avsnitten) och är säker på att Chads fästmö var med i dagens avsnitt!

• missmiafia
    Engla75 skrev 2008-11-11 19:44:51 följande:
    Jag såg OTH på TV:n idag (de gamla avsnitten) och är säker på att Chads fästmö var med i dagens avsnitt!
    Jag såg oxå  det avsnittet som gick idag och lade märke till henne jag med
Svar på tråden One Tree Hill 10