• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • kokos

Kan någon berätta vad som hände igårdagens avsnitt??? Jag missade det

• JennyL25

Jättebra avsnitt men som vanligt händer det väl nåt dåligt bara för att de är lyckliga

• Hera78

Fy fan vad jag blir förbannad!!! Skrev ett skitlångt inlägg med en resumé från gårdagens avsnitt men precis när jag skulle posta slutade FL så klart att fungera!!

*pust* Nytt försök…

Lucas ringde i förra avsnittet någon från flygplatsen och frågade ifall denna någon ville gifta sig med honom i Las Vegas. Detta visade sig vara Peyton. De åkte till Las Vegas men väl i kapellet kändes det inte rätt och de åkte istället tillbaks till hotellrummet i Los Angeles där Lucas friade till Peyton för fyra år sedan.

Dan blev i förra avsnittet påkörd av en bil och blev liggandes blodig på gatan. Det var psycho-nanny Carrie som körde på honom och som tog med honom hem till sig där hon ska ”vårda” honom. Han har flera brutna revben, ett brutet ben och fel på strupen så han kan varken prata eller skrika. Man kan väl säga att hon ska göra hans liv till ett helvete för att sedan döda honom. Hon vill ha hans hjälp med att få tillbaks Jamie eftersom det är Dans fel att han togs ifrån henne…

Victoria tog kontakt med Brooke och meddelade att hon tänker ta över företaget, de äger 50% var.

Mouth och Millicent flyttar till Omaha och Skills och Nathans mamma fortsätter smyga med sitt förhållande…

Det är vad som ploppar upp just nu… bäst att posta innan det är för sent!

• kokos
    Hera78 skrev 2008-11-17 09:50:34 följande:
    Fy fan vad jag blir förbannad!!! Skrev ett skitlångt inlägg med en resumé från gårdagens avsnitt men precis när jag skulle posta slutade FL så klart att fungera!!
    *pust* Nytt försök?  
    Lucas ringde i förra avsnittet någon från flygplatsen och frågade ifall denna någon ville gifta sig med honom i Las Vegas. Detta visade sig vara Peyton. De åkte till Las Vegas men väl i kapellet kändes det inte rätt och de åkte istället tillbaks till hotellrummet i Los Angeles där Lucas friade till Peyton för fyra år sedan.  
    Dan blev i förra avsnittet påkörd av en bil och blev liggandes blodig på gatan. Det var psycho-nanny Carrie som körde på honom och som tog med honom hem till sig där hon ska ?vårda? honom. Han har flera brutna revben, ett brutet ben och fel på strupen så han kan varken prata eller skrika. Man kan väl säga att hon ska göra hans liv till ett helvete för att sedan döda honom. Hon vill ha hans hjälp med att få tillbaks Jamie eftersom det är Dans fel att han togs ifrån henne?  
    Victoria tog kontakt med Brooke och meddelade att hon tänker ta över företaget, de äger 50% var.  
    Mouth och Millicent flyttar till Omaha och Skills och Nathans mamma fortsätter smyga med sitt förhållande? Det är vad som ploppar upp just nu? bäst att posta innan det är för sent!
    tack så mycket för informationen!
  • vinterlärka

Jag tycker det är så trist att hon har kidnappat Dan. Jag som hoppades att han dog där så man hade sluppit honom sedan, men den mannen har visst många liv.
    Avskyr långdragna kidnappningsscener i serier. Likadant med Derek och Peyton, tråkigt. Det blir ingen feel good- serie då ju. Så ska de blanda in Jamie också.

• Maria84

Åh tack för resumen! Har missat två avsnitt och jag känner att jag just nu inte har nån koll alls egentligen!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Hera78
    vinterlärka skrev 2008-11-17 10:44:05 följande:
    Jag tycker det är så trist att hon har kidnappat Dan. Jag som hoppades att han dog där så man hade sluppit honom sedan, men den mannen har visst många liv. Avskyr långdragna kidnappningsscener i serier. Likadant med Derek och Peyton, tråkigt. Det blir ingen feel good- serie då ju. Så ska de blanda in Jamie också.
    Alla serier måste ha en badguy och i OTH är det Dan
  • Engla75

Jaaa vad bra det var! Riktigt otäckt med Dan tycker jag, som en skräckfilm. Men verkar det inte konstigt att Lucas kunde lämna Lindsey bakom sig så snabbt, avsnittet innan var han ju helt förstörd att hon inte ville ha honom!

• Maria84

Idag ska jag se det ialla fall!! Missat det två ggr nu men idag sitter jag bänkad.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
Svar på tråden One Tree Hill 10