• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • Fluffguf

Åhh, jag missade nästan hela avsnittet, jag såg bara sista fem minuterna typ VARFÖR går det inga repriser?
    Någon som vill dra lite snabbt vad som hände?

• Mamma AnnieE
    vinterlärka skrev 2008-11-09 18:22:49 följande:
    Jag börjar irritera mig mer och mer på att de måste ha musik i varje scen. Det stör mig så mycket att jag knappt kan titta. Ibland har jag nog kunnat tänka bort musiken, eller så är det inte där, men i kvällens avsnitt har den verkligen varit där i varenda scen. Det blir effektfullt när det är tyst också, snarare mer effektfullt.Annars är OTH en underbar serie. Välgjord också, så det är synd.Fast det kanske bara är jag som stör mig? Eller förresten, en kompis till mig klarade inte heller av att titta just på grund av det, men ahnb örjade ju aldrig följa serien alls.
    HAr inte alls tänkt på de... tycker de é skoj/fint med lite musik ibalnd... Så jag stör mig inte på de, och tänkte inte ens på att de var så mycket musik i gårdagens avsnitt
    Moasmostermia skrev 2008-11-09 19:50:24 följande:
    Nya säsongen börjar nästa vecka:D:D:D:D:D:D:D
    VA gör de ?
    Fan vad najs
    Trodde vi skulle få vänta till februari nu iaf. Kan inte vara många avsnitt av säsong 6  som vi kommer få se nu innan jul... men några iaf *glädjer mig*
    Annie mamma till Joakim020710 & Viktor 051116 *ma sep-08*
  • vinterlärka

AnnieE

Jo, ibland tycker jag också det är effektfullt, men det förstör ju när de har de i varje scen, men det verkar tyvärr vara deras grej.
    Jaja, om inte ni stör er på det är det ju bara bra. Ska försöka sluta störa mig jag med.

Vad gött att det fortsätter redan nästa vecka, femman börjar lära sig att OTH har en en del trogna fans. Nu gäller det bara att de gör reklam för serien lite mer också. Kommer ihåg när de tjajade om en massa säsongsstarter, men OTH var minsann inte med bland alla serier. Tycker ju det är bra mycket bättre än t.ex. Desperate House Wifes.

• twentynine
    Moasmostermia skrev 2008-11-09 19:50:24 följande:
    Nya säsongen börjar nästa vecka:D:D:D:D:D:D:D
    Haha, det var ingen lång väntan tänk på oss i spoilertråden som behövde stå ut i över tre månader!!
  • gosmamma

Hihi, jag har aldrig sett denna tråden förut! I lööve OTH!!
    Fast jag kan inte vänta tills serien kommer till Sverige så jag har redan sett en del avsnitt ur säs 6!! Men lugn jag ska inte avslöja för er!

• Engla75

Underbart att det fortsätter på söndag. Då kan jag nog hålla mig iaf!
    Neeej, Brooke tror jag inte att det är, faktiskt inte Peyton heller. Tror mest på Lindsey, men hoppas på Peyton Fundersam

• Engla75

Ojdå, nu "råkade" jag klicka mig fram till svaret...men säger inget!

• Moasmostermia

hehe.. en annan har också svårt att hålla sig så man kikat på de nya avsnitten men mina läppar är förseglade.

Svar på tråden One Tree Hill 10