• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • wein

Jag har tyvärr inte kunnat hålla mig så jag e ikapp med usa nu...=) Men jag lovar säger inget...=) Kunde inte låta bli ju...*s*

• vinterlärka

Jag och mina analyseringar, men med frågan om Lindsay hade ebrättat, menade de inte om hon berättat att hon saknade och älskade honom? För precis efter smatalet ringde hon ju Lucas och sa det.
    Fast det är säkert som ni säger, att hon är gravid, allt för spänningen.

Jag kan aldrig skilja på Q och vad heter han, han som var tillsammans med Bevin, eller vad hon hette? (bra det går för mig ) Tycker de är superlika! Trodde att manteln var till honom, men det var till Q alltså? Sorgligt

• wein

Antar du menar Skills kallas han i serien, hans förnamn börjar på A men mer koll än så har jag nog inte heller...*asg*

vinterlärka skrev 2008-11-25 11:48:19 följande:
    Jag och mina analyseringar, men med frågan om Lindsay hade ebrättat, menade de inte om hon berättat att hon saknade och älskade honom? För precis efter smatalet ringde hon ju Lucas och sa det. Fast det är säkert som ni säger, att hon är gravid, allt för spänningen. Jag kan aldrig skilja på Q och vad heter han, han som var tillsammans med Bevin, eller vad hon hette? (bra det går för mig ) Tycker de är superlika! Trodde att manteln var till honom, men det var till Q alltså? Sorgligt
  • vinterlärka
    wein skrev 2008-11-25 12:00:25 följande:
    Antar du menar Skills kallas han i serien, hans förnamn börjar på A men mer koll än så har jag nog inte heller...*asg*
    Ja, Skills heter han, tack! Har han ett förnamn?
  • wein

Jag tror faktiskt dom kallar honom Anthony eller dyl längre fram i serien...Eller så prata dom om någon annan men tror ej det...*asg* blev först förvirrad vem fan e det tills jag insåg att det var skills dom prata om...det är iaf något på A...=)

vinterlärka skrev 2008-11-25 12:06:27 följande:
    Ja, Skills heter han, tack! Har han ett förnamn?
  • vinterlärka
    wein skrev 2008-11-25 12:11:05 följande:
    Jag tror faktiskt dom kallar honom Anthony eller dyl längre fram i serien...Eller så prata dom om någon annan men tror ej det...*asg* blev först förvirrad vem fan e det tills jag insåg att det var skills dom prata om...det är iaf något på A...=)
    Haha, vad roligt! Ja, men då slipper vi bli förvirrade nu när vi är förvaranade iaf
  • vinterlärka
    Hera78 skrev 2008-11-25 12:17:03 följande:
    Antwon heter han Både i serien och i verkligheten.
    Aha, vad kul att han heter samma i serien som verkligheten.
  • wein

Var inte helt ute och cykla men bara lite..*asg*

Hera78 skrev 2008-11-25 12:17:03 följande:
    Antwon heter han Både i serien och i verkligheten.
  • Mamma AnnieE

Hoppas verkligen inte att de é de hon ville berätta för Lucas, ja att hon é gravid
    Men de skulle ju inte förvåna mig heller
    Ja super trist & sorgligt att Q dog... Stackars Jamie!!!

Svar på tråden One Tree Hill 10