Jag blir så trött... del 2
Hej!
Nu har jag hittat hit.. mej blir ni int av mä!! ;)
Känner som vanligt inget speciellt... förrutom väldigt ont i axeln för att jag råkade somna i soffan till mitt favo program "aches to aches" igår. Känns faktiskt väldigt konstigt att somna i soffan på en söndag. Fredagar är mer min grej att däcka i soffan innan tio...
Sambon tror att jag är gravid. Men jag känner efter o efter hela tiden... och inte känner jag nåt "övertygande". kommer nog hinna bli galen på riktigt innan denna vecka är över...
På lördag var det tänkt att vi skulle vara barnvakt. men nu i helgen fick vi höra att det var redan på fredag kväll!
Usch, det känns inte riktigt bra.. måste nog testa innan vi går iväg och är barnvakt. Ville inte sitta där med en överenergisk 6-åring som klänger på en när man helst av allt bara vill ligga ner o gråta... Varför sa vi att vi kunde vara barnvakt för.. suck.. nu när svärmor faktiskt är hemma så skulle jag föredra att hon var barnvakt istället. men jag vet ju hur besviken lillkillen kommer bli ... för två veckor sen frågade han ju "när är det Ni ska sitta barnvakt?". Iof. kanske kommer det vara bra att få tänka på annat..? Att verkligen inte ha tid att ligga ner o grina..?
Hoppas förresten att Ni har haft lika fint väder som vi haft i helgen.. strålande sol!