• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 2

Här är fortsättningstråden för oss som ibland känner oss sååå trötta på allt men ändå kämpar vidare i bebisverkstan, och visst ska vi bara lyckas!!!!

Så shoot

2009 ska vi ha många plus!!!!

Även nya trådare är välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 11:17
    Här är den gamla tråden

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 2
  • Prisssan

Augustibruden: Jag förstår att du är rädd, jag har också läst mkt gott om trombyl och känner fyra tjejer som fick sina barn tackvare T.

Hoppas ändå att du är gravid, det kan ju gå hur bra som helst *pepp*

Solkattan: Lycka till på arb intevjun, trots att det är ett jobb som innebär 10 000 mindre i kassan ( )

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • augustibruden

Solkattan: Jo, det blir förmodligen Trombyl om det blir ett 4:e säkra MF. Kanske bara är skengravid eller nåt också....
    Nix, något Nice barn blev det inte trots att vi var som kaniner under ÄL.
    Jaha, då blir det ingen vitlök på ett tag....
    Lycka till på intervjun!

• frukarlssonn

Solkattan: va spännande med arbetsintervju!! Hoppas det går bra och att du snart har ett jobb som du verkligen trivs med Det behöver man verkligen.

Augustibruden: Va jobbigt att känna så Men mirakel kan ske! Och som andra säger så finns det ju hjälp mot mf oxå! Verkligen värt att testa!!! *hoppas*

Jag har bim nästa söndag men nu får man väl kanske börja kalla det bm??? Känns ju ingen ide att hoppas Bläää. Inte kul, varje bim är bara ångestladdat o inte spännande som de va i början.

• frukarlssonn

Solkattan: hur är det med lök förresten? Kan man äta det?

• Solkattan

Hmm.. lök tror jag är lungt... Glad
    Jag har inte så jättepejl på vilka föddoämnen som innehåller "mest" antiflamatoriska ämnen.. men har själv hakat upp mig på just vitlök och ingefära..
    Såg på tv i helgen om en prinsessan som levde typ på 1700-talet. Hon botade sin barnlöshet med att dricka vargmjölk... vad tror Ni om det? Förvånad.
    I värmland så lär vi ju ha gott om varg...
    1½ timma kvar... ahhh.. lite nervöst...

Nä.. BIM är ingen spännande upplevelse längre... minns Ni också i början hur man sådär naivt sprang iväg till apoteket och köpte gravtest direkt mensen var en dag sen?
    Det var då det...

//solkatta

• frukarlssonn

Jo apoteket har tyvärr tjänat sina pengar på oss hoppfulla

Mmm vargmjölk lät ju smaskens

Hade det hjälpt hade det ju vart värt att testa hihi. Men vi har ju inga vargar här i Gbg-trakterna vad jag vet, förutom de vilsna som hamnat i våra skogar av misstag

• Miracle Cats

Hej tjejer.
    Augustibruden, blodet kokade när jag läste tråden *hrmpf*.
    Hittade sen en annan tråd sen som jag roade mig med att argumentera i.
    Hoppas allt går vägen, att det finns en mirakelbebis som är här för att stanna.

Lycka till på intervjun Solkattan Håller tummarna. Du gav mig inspiration att själv söka annat nu framöver.

*Kram*

• frukarlssonn
    Miracle Cats skrev 2008-10-13 17:00:40 följande:
    Hej tjejer. Augustibruden, blodet kokade när jag läste tråden *hrmpf*. Hittade sen en annan tråd sen som jag roade mig med att argumentera i.Hoppas allt går vägen, att det finns en mirakelbebis som är här för att stanna.Lycka till på intervjun Solkattan Håller tummarna. Du gav mig inspiration att själv söka annat nu framöver. *Kram*
    Ja menade du den där att leka Gud? Va sjutton va de för en tråd? Inte provocera? Men va sjutton. Va ska man säga...Skrikandes
    I väntan på IVF
  • Miracle Cats

Jo, precis den Det lät dumt "bara en fundering jag har". Klart som tusan att man undrar hur det står till och om inte det var för att provocera. Såna trådar är underbara att avreagera sig i ibland. Skrev åt henne att det är just en teori han hade, inget faktum. Arg!

Marinero skrev 2008-10-13 18:32:49 följande:
    Ja menade du den där att leka Gud? Va sjutton va de för en tråd? Inte provocera? Men va sjutton. Va ska man säga...
  • frukarlssonn
    Miracle Cats skrev 2008-10-13 18:47:07 följande:
     Jo, precis den Det lät dumt "bara en fundering jag har". Klart som tusan att man undrar hur det står till och om inte det var för att provocera. Såna trådar är underbara att avreagera sig i ibland. Skrev åt henne att det är just en teori han hade, inget faktum. Arg!
    Ja, jag fattar inte. För mig är det bara så självklart med ivf, inseminationer, ja allt. Lika självklart som många andra behandlingar. Varför ens ifrågasätta just det? Då kan man ju hellre ifrågasätta varför barn föds i misär, varför de blir till i samband med våldtäkter, varför det finns så många människor som får barn som inte är mogna eller som inte ens är kapabla till att vara föräldrar. Och så ifrågasätta ivf????? Näää, då har man väl inte många hästar i hagen?? Typ "lampan lyser men ingen hemma" Nä va elak jag känner mig nu
    I väntan på IVF
Svar på tråden Jag blir så trött... del 2