Nääääää det gjorde jag inte alls de!
Solkattan: Åååh så jädrans trist!! Men jag hoppas verkligen på ett plus fortfarande, den kan komma sent för vissa! *hoppas*!!!
Själv var jag då på läkarbesöket idag, eller vi rättare sagt, sambon va givetvis med. Vi pratade lite och jag berättade att jag vart gravid en gång innan men fått mf. Det var ju givetvis positivt. Hon tyckte att ivf var det bästa alternativet och sa att så snart hon fått provsvaret (jag fick göra ett blodprov för o mäta stresshormoner, hon trodde inte de skulle va nåt, men hon ville va helt säker)skickar hon en remiss till Sahlgrenska. Sen gjorde hon vul på mig och visade mig äggblåsor och såg en fin blåsa på 1,8 mm som skulle vara mogen för att släppa i helgen, troligast på söndag
Så det blir till att hålla sig aktiv i sänghalmen
Slemhinnan såg fin ut oxå sa hon! Helt otroligt att det finns maskiner som kan se och mäta sånt! Så nu känns det så BRAAA!! Ett steg närmare bebis hoppas jag! Men gud så nervös jag kommer va när tiden för ivf kommer!
Apropå annat liv, så känner jag så oxå. Jag älskar mitt jobb, men vill oxå ta paus och gå till nästa nivå om man säger så. Nä nu jäklar ska vi ha plus här!!!
Kram
Prisssan skrev 2008-10-03 12:41:58 följande:
*Fniss* Tror ändå att du menar mig Spännande med läkarbesök idag, lycka till.
*Undrar också hur Solkattan mår*Här har jag inhandlat presenter till Roxy´s sju års dag... sen ska jag jobba hela kvällen.