• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 2

Här är fortsättningstråden för oss som ibland känner oss sååå trötta på allt men ändå kämpar vidare i bebisverkstan, och visst ska vi bara lyckas!!!!

Så shoot

2009 ska vi ha många plus!!!!

Även nya trådare är välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 11:17
    Här är den gamla tråden

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 2
  • frukarlssonn

Verkligen! Så spännande!!! *hoppas, hoppas*

• Solkattan

Morrn tjejer...
    Testade med Apoliva gravtest imorse (vid fyra tiden eftersom vår satans töliga granne inte kan vara tyst om nätterna ..grrr)... och inte såg jag o sambon nåt streck. Mööööjligen om man vred o vände testet rejält under köksfläkten...
    Sambon tycker dock inte att jag ska kasta in handduken förräns mensen verkligen är här...
    Apoliva testet står det dock att man ska testa på BIM dagen som tidigast. Försökt att hitta fram info om vilken nivå den mäter HCG på men inte hittat nåt...
    Har jag inte fått min mens på fredag så ska jag testa med CB icke digitala test. Känns dock som om mensen kommer när som helst.. men snurret i huvudet är kvar. Imorse så tog jag det lugnare men ändå så snurrade det till rejält när jag gick ur sängen...
    Kanske beror allt bara på den satans stress man känner av allt det här vääääntandet?
    Ska gå på toa nu och kolla om det är kört...

//Solkatta

• augustibruden

Solkattan: Jag hoppas och tror fortfarande! En kompis till mig fick inte plus förrän 4 dagar efter BIM.

Är det fler än jag som har djur?
    Jag känner ofta att dom är som mina barn och jag skämmer bort dom totalt. Både katten och hunden är omplacerade och har haft det tufft i livet så dom behöver ju extra mycket kärlek.
    Jag vet att jag är jätte löjlig med djuren och känner ibland att dom med barn tycker att jag överdriver men djuren får ju ta alla mina moderskänslor. Jag blir jätteleden när mina föräldrar kommer med antydningar om barnbarn men inte gillar djuren. Dom ÄR mina barn!

• Prisssan

Solkattan: Jag hoppas också fortfarande.

Augustibruden: Jag har tre katter som faktiskt är som mina bebisar, pratar med dem och allt

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Solkattan

Augustibruden:
    Jag och min sambo är "värre" än så...
    Vi har två nallar. Som mäter ca 10-12 cm. Det ena är pojknallen o det andra flicknallen....
    Dessa nallar har vi med oss typ överallt. Vi har en gäng foton på nallarna på våra semesteresor.. en på nallarna i Paris.. en annan då nallarna är på ett Hotelrum i Moskva.
    Några gånger har det blivit smått pinsamt. Förra nyåret var nallarna med till Liviv. Vi hade bokat ett rätt fint hotell och servicen var prima. När vi kom tillbaks till vårt hotelrum på eftermiddagen var sängen bäddad. Och personalen hade satt nallarna på kudden och vikit över täcket.. :).
    Eller för typ 3 veckor sen då min sambo hämtade mig för att handla. I baksätet hade han placerat en nalle på varje säte...
    Jag "spelar" smått förfärad när jag får syn på dem och utbrister "Men herregud, du har ju inte spänt fast dem!". Jag böjer mig ner och spänner fast den ena nallen. När jag tittar upp sitter det en familj i bilen brevid och tittar minst sagt på mig som jag vore ett UFO...
    Vi garvade rätt högt både jag o sambon när vi lämnade parkeringen... :)
    Tycker det är helt Ok att ha moderskänslor för sina djur... !!
    //Solkatta

• Prisssan

Hahaha! Förlåt.. men gud vad gulligt

Solkattan skrev 2008-10-01 10:38:41 följande:
    Augustibruden:Jag och min sambo är "värre" än så...Vi har två nallar. Som mäter ca 10-12 cm. Det ena är pojknallen o det andra flicknallen....Dessa nallar har vi med oss typ överallt. Vi har en gäng foton på nallarna på våra semesteresor.. en på nallarna i Paris.. en annan då nallarna är på ett Hotelrum i Moskva.Några gånger har det blivit smått pinsamt. Förra nyåret var nallarna med till Liviv. Vi hade bokat ett rätt fint hotell och servicen var prima. När vi kom tillbaks till vårt hotelrum på eftermiddagen var sängen bäddad. Och personalen hade satt nallarna på kudden och vikit över täcket.. :). Eller för typ 3 veckor sen då min sambo hämtade mig för att handla. I baksätet hade han placerat en nalle på varje säte...Jag "spelar" smått förfärad när jag får syn på dem och utbrister "Men herregud, du har ju inte spänt fast dem!". Jag böjer mig ner och spänner fast den ena nallen. När jag tittar upp sitter det en familj i bilen brevid och tittar minst sagt på mig som jag vore ett UFO...Vi garvade rätt högt både jag o sambon när vi lämnade parkeringen... :)Tycker det är helt Ok att ha moderskänslor för sina djur... !!//Solkatta
  • Solkattan

.. usch.. var toa precis... det är mer rosa flytningar nu.. precis som jag brukar ha innan mensen... börjar kännas rätt kört.. :(

//Solkatta

• augustibruden

Solkattan: Hi, hi...undrar vad dom tänkte i bilen brevid...

Jag undrar vad mina grannar tänkte när jag kl två på natten hänger i ett träd högst upp iklädd nattlinne för att katten inte vågar gå ner eller när jag flyger ut i trädgården på morgonen för jag hör att katten slåss med en annan katt och kommer på att jag faktiskt är helt näck (jo, det är sant....)

• Prisssan

*Fnissar* Kanske därför jag beslöt mig för att ha innekatter Så att jag inte springer om kring naken

augustibruden skrev 2008-10-01 10:48:45 följande:
    Solkattan: Hi, hi...undrar vad dom tänkte i bilen brevid...Jag undrar vad mina grannar tänkte när jag kl två på natten hänger i ett träd högst upp iklädd nattlinne för att katten inte vågar gå ner eller när jag flyger ut i trädgården på morgonen för jag hör att katten slåss med en annan katt och kommer på att jag faktiskt är helt näck (jo, det är sant....)
Svar på tråden Jag blir så trött... del 2