• Amlin

Bokcirkel i Norrköping

Öppnar en separat tråd där vi som vill läsa och diskutera böcker i höst kan samlas.

På så sätt försvinner inte det som har att göra med bokcirkeln i de övriga diskussionerna i tråden Mammor/gravida i Norrköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 14:25
    Den aktuella boken är "Ditt kompetenta barn av Jesper Juul. Vi kommer sedan att träffas i början av december för att diskutera boken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-16 16:43
    Ny bok: Anna Gavalda - Tillsammans är man mindre ensam. Vi träffas Torsdagen den 5 februari kl. 18 för att diskutera boken.

• Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping
  • lufsan78

Torsdag den 5 februari kl 18. Mat och vin :) Plats?
    annelie9
    trazzlan
    Sing Star
    Amlin
    Sagofe
    Alemonia
    Skruttan27 (eventuellt)
    Lufsan78

Bokcirkel-deltagarlista
    Amlin - Tillsammans är man mindre ensam - Anna Gavalda
    annelie9 - "Nu vill jag sjunga dig milda sånger"-Linda Olsson
    Sing Star - "Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra" Liza Marklund och Lotta Snickare
    trazzlan -
    Sagofe -
    Alemonia -
    Skruttan27- Tillsammans är man mindre ensam - Anna Gavalda
    Lufsan78 - Tillsammans är man mindre ensam

• lufsan78

Den 5 Februari kan vi vara hos mig ute i klockartorpet

• annelie9

Lufsan78:Det låter trevligt :)

• Amlin

åh, började fixa med att få in listan i ts men sen la datorn ner och nu skriker tjejen. vi kan ju se det som en möjlighet för den som inte hunnit skriva upp sig att göra det...

• Sagofe

lufsan: Låter som en bra idé. Blir nära med spårvagnen för min del också

• trazzlan

lufsan: Jättebra...nära för mig

Idag kom mina böcker Jag har börjat läsa och den verkar superbra hittills. Lite annorlunda men trevlig...det blir nog intressant läsning framöver.  Få se om man får någon tid för familjen över jul eller om man läser bara

Det finns inget bättre...
  • trazzlan

Vill bara påminna om att denna tråden går ut den 1 januari...ett tag dit men synd om vi skulle tappa varandra...

God fortsättning förresten!

Det finns inget bättre...
  • annelie9

Åå,går tråden ut i januari. Oteknisk som jag är vet jag inte hur man startar en ny tråd (rodnar och skäms). Är det ngn som tar på sig att starta en ny tråd?

• Sing Star

Jag kan starta en ny tråd! Börjar nu men det kanske tar en stund...

ღ ♥ ღ JOHANNA & ADRIAN ღ ♥ ღ
Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping