• Amlin

Bokcirkel i Norrköping

Öppnar en separat tråd där vi som vill läsa och diskutera böcker i höst kan samlas.

På så sätt försvinner inte det som har att göra med bokcirkeln i de övriga diskussionerna i tråden Mammor/gravida i Norrköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 14:25
    Den aktuella boken är "Ditt kompetenta barn av Jesper Juul. Vi kommer sedan att träffas i början av december för att diskutera boken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-16 16:43
    Ny bok: Anna Gavalda - Tillsammans är man mindre ensam. Vi träffas Torsdagen den 5 februari kl. 18 för att diskutera boken.

• Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping
  • annelie9

KG76:Vad mysigt det låter med Teneriffa :)
    Ska barnen följa med?

• annelie9

Alemonia: Kan du fortfarande köpa vin till imorgon:)?
    Om jag inte minns fel skrev du ngt om det tidigare i tråden.

• Sing Star

Lägger ut menyn igen så att ni som ska komma på bokcirkeln kan skriva upp önskemål om rätt. Det kanske är enklare att skriva en rätt man vill ha en om man vill ha kryddigt osåvidare.
    Börjar en lista

annelie9- nummer 22
    Singstar- nummer 2

ღ ♥ ღ JOHANNA & ADRIAN ღ ♥ ღ
  • Sing Star
    annelie9 skrev 2008-11-30 14:02:57 följande:
    Alemonia: Kan du fortfarande köpa vin till imorgon:)?Om jag inte minns fel skrev du ngt om det tidigare i tråden.
    Vi hade möhippa igår och det blev över lite i en bag-in-box med rödvinet ALBALI så jag tar med den och sing star.
    ღ ♥ ღ JOHANNA & ADRIAN ღ ♥ ღ
  • annelie9

Hoppas alla har fått vägbeskrivningen nu, hojta till annars eller om ni vill ha en mer utförlig.
    Ser verkligen framemot morrn :)

• Sagofe

Jesper Juul - Ditt kompetenta barn

Måndag 1 december kl 18.00 Hämtmat och vin i Lindö (hos Annelie9)!
    annelie9- Annelie (kommer båda tillfällena)
    Sing Star-Jessica (kommer båda tillfällena)
    Alemonia - Anna och ev Ida (kommer kanske)
    Lufsan78 - Pernilla (kommer båda tillfällena)
    mangonuff - Linda
    Slarvan- Jennie

Torsdag 4 december kl 10.00 (hos Slarvan)
    annelie9- Annelie och Gabiel (kommer båda tillfällena)
    Sing Star-Jessica & Adrian (kommer båda tillfällena)
    Lufsan78- Pernilla och Amanda (kommer båda tillfällena)
    Alemonia - Anna och Ida
    mangonuff - Linda
    kg76-- kikki och HUgo
    Slarvan- Jennie och Elin

Får stryka mig med. Jag är dyngförkyld och har feber så jag har inte ork och ingen lust att smitta ner er andra. Sing star hade annars varit kul. Har testat det en gång och det var ju skitkul! Nåja, det blir väl mer böcker i framtiden, eller?

• Alemonia

annelie9- nummer 22
    Singstar- nummer 2
    Alemonia - nummer 11 med kyckling

Jag har köpt två flaskor rött och en flaska vitt så de tre som alla är alkoholfria tar jag med.

• annelie9

Sing Star: Tror du att ditt vin med alkhol räcker? Annars har jag ngn flaska rött vin hemma.

• annelie9

Förlåt om jag tjatar, kanske ngn som redan svarat på det här, men vem köper maten på Spicy Hot ikväll?
    Det är ju även víktigt att alla skriver vad den vill ha för rätt, så inte den blir utan.

Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping