Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:13:13 följande:
    *st-st-st-a-a-a-a-m-m-ar av chock*Ho-o-o-on sn-sn-sn-o-o-o-d-d-e m-m-m-itt rä-rä-rä-kch-ch-ips.
    Men va fan- du använde det ju inte själv. Inte vara egoist nu!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:25:32 följande:
    Men jag ÄR egoist. Lyssnar du inte på mig???? *börjar snyfta och ser kränkt ut*
    Hrmpf.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:25:00 följande:
    Jag förstår inte vill man som svensk författare väljas in i Svenska Akademien? Jag menar utesluter man inte sig själv från Nobelpriset då?Är det inte egentligen därför Kerstin Ekman inte deltar i arbetet, för att hon hoppas. Och hoppas. Och hoppas. Trots att hennes "Händelser vid vatten" måste var den svenska bok jag hatar mest av alla jag läst.
    Torgny Lindgrens Hummelhonung är det värsta jag har läst.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-09 14:23:09 följande:
    Men då kommer han ju åt andra ställen. YÄVK!
    Preciiiiiiiiiiiiiiis!!!
  • Perry the Platypus

On the road again

*sjunger*

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-09 14:35:33 följande:
    Tack för alla tips på slickproblemet.Ni är bäst.
    Du kanske kan anävnda henne som diskhjälp?
  • Perry the Platypus

Hmmm. Studsandet fick ju inte riktigt det gensvar jag hade hoppats....

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 14:38:17 följande:
    Jag måste bara få säga appropå nobelpristagaren att Le Clézio är något av en solitär, en vagabond och en världsnomad i en globaliserad värld.
    Jaaa!! Han är en gigant bland giganterna!!

*spottar saliv*
  • Perry the Platypus

*är sugen på rödvin*

Svar på tråden dårt asöires setuG