Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Ickan skrev 2008-10-06 14:37:20 följande:
    Nu ska A o jag gå till posten.
    Ha så kul!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-06 22:06:57 följande:
    Ni måste se den här - den är helt underbar!!!!www.jesper.nu/filmer/TV/4928-Bosse_Lar sson_fa.../Haha,är den på riktigt?
    Ah för fasen!!

Så sjukt kul!
  • Perry the Platypus

PP - gillar du sushi?

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-06 22:17:41 följande:
    Bjuder du in mig på lunch? *chockad*Jaja, I like sushi. Men jag gillar kuk mer.
    Näe, det gör jag inte. Däremot hör jag mig för om dina sushifavvohak i Lund.
  • Perry the Platypus

Bra, det var det jag for efter: Ikizukuru. Det har öppnat här i Linkeby och jag behövde få ett utlåtande men det var ju fan omöjligt att komma ihåg deras namn.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-06 22:27:43 följande:
    Ja, lätt är det inte. Har bara varit där en gång, och det var ok. Vet att en väninna kan käka en 20 bitar när hon är på Ikikukosv...
    Ska nog testa ikumukibiki imorgon då.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-06 22:29:10 följande:
    Ikukimuki var rätt fint. Ligger lent i munnen s.a.s.
    Du säger det.

Nu ska jag sova. Natti tanter!
  • Perry the Platypus

Morrn!!

Gute, jag är i Estocolmo nästa ons-tors. Vill du (och kanske nån annan i tråden?) get2gether på nån liten fika eller sushimiddag?

Svar på tråden dårt asöires setuG