Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 20:12:11 följande:
    Nu har tuttbitaren hällt ut alla böcker i bokhyllan i en stor hög i hallen.VARFÖR VARFÖR VARFÖR??
    Du hade sorterat dem fel - gör om, gör rätt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-14 20:13:02 följande:
    Är det hon med läpparna?
    Japp. Har en misstanke om att hon har bytt plats på sina fyra....
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-14 20:22:21 följande:
    bokhyllan har kräkts
    Naaaaaaaaaaaaaaw liksom.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-14 20:48:36 följande:
    VEM vill komma till Paris pa lôrdag och ga ut och supa skallen i bitar med mig?Proppen har ballat ur som vanligt och jag âr sa jâvla trôtt pa honom just nu.
    Är det inte bättre att du lämnar honom i Paris och åker till Sverige och festar med PP?
  • Perry the Platypus

*ser fram emot nya Bondfilmen*

• Perry the Platypus

Jag är skittråkig att festa med. Jag vill gå hem när förfesten är slut. Jag är däremot jättebra att ha med på middagar för jag håller låda så inte stämnngen blir tryckt.

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-10-14 21:14:51 följande:
    Jag diskuterar med några moderatorer i sluten dialog, de verkar vara många här på FL som saknar läsförståelse totalt... Om man får ett inlägg som inte ens handlar om en medlem här på FL som personligt påhopp så borde man verkligen lägga ner fl kontot :)
    *hänger inte riktigt med*
  • Perry the Platypus

*pekar mot min inbox*

Garageänkan skrev 2008-10-14 21:17:14 följande:
    Jag får väl just en röd inboxning för att diskutera särskilt ärende... haha så jag kniper igen käften..
  • Perry the Platypus

Inbox good red bad

*regenererar*

• Perry the Platypus

Jag missade min utbilning i Estocolmo imorgon och på torsdag för både jag och dockan är sjuka.

Svar på tråden dårt asöires setuG