Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Trogga skrev 2008-10-07 09:41:05 följande:
    Nja, inte med tanke på att det jag bett killen göra glömmer han så de saker som jag kan låta någon annan göra får jag göra iaf
    Tvinga honom att sätta reminders i mobilen på det han ska göra. Dessutom är det guld värt att ha gemensam kalender på gmail.com - hett tips!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

PP: Ikukibuki får 3 slutmuskler av fem möjliga.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-07 13:28:02 följande:
    JAG FICK JOBBET!!!!
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Perry the Platypus

Upplysningsvis är jag väldigt kär i Ego idag. Tänk vad det kan variera snabbt känslomässigt för mig.

• Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-10-07 14:05:41 följande:
    VArför? Vad har han gjort nu?
    Han har fixat en massa nya coola mailadresser till mig eftersom han skaffat vårt nya namns domän. Sånt tänder Bella på!
  • Perry the Platypus
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 13:11:37 följande:
    PP: Ikukibuki får 3 slutmuskler av fem möjliga.
    Noterade PP-slamlan??
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-10-07 14:26:27 följande:
    Okej... Vi är olika!*skulle tända på om han kom hem med friterade räkor*
    Det skulle iofs jag också gilla.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 08:08:25 följande:
    God morgon!Idag var Surfer Jr uppe, åt frukost och borstade tänderna INNAN min väckarklocka ens hade ringt. Sen plockade han ur diskmaskinen Ahhhh...jag har pli på honom när hans far inte är hemma!
    Hmmm.... jag jobbar extra på BRIS och jag fick just ett samtal från en liten ledsen pojke som berättade om smärtsamma elchocker....
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 08:15:02 följande:
    Ska jag ta med den på lunchen?? Kittlar så skööööööönt på lägsta spänningen.
    Oouuuhhh!!!

Kanske bättre än min delfin rentav????
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 08:25:16 följande:
    Var ska vi äta lunch idag? Kör du GI nu??? Jag åt typ fikabröd och pannkakor igår så lite protein idag skadar nog inte min kropp alls...
    Ehhh, har givit upp med GI:n för närvarande eftersom Ego är så pass hängig att han inte fixar antikolhydratdieten just nu. Därmed kan vi käka var fan som helst.
Svar på tråden dårt asöires setuG