• Ickan

dårt asöires setuG

Irk, grannungar, de är ju värst för de är alltid i närheten.

KarJac skrev 2008-11-05 21:41:20 följande:
    Vi har ett barn på gården jag skulle vilja spärra in - eller rättare sagt hans föräldrar som inte ids uppfostra honom.
  • Ickan

Två bra veckor faktiskt. Fast vädret var lite trist sista veckan, ganska mulet o blåsigt. Men på vår terass var det mer lä så där gick det bra att vara. Det var väldigt välanpassat för barnfamiljer, tyvärr missar man ju rätt mycket av Spanien/Gran Canaria på det viset men det är fullständigt bekymmersfritt.

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-05 21:55:55 följande:

HAr ni haft en bra vecka?
  • Ickan

Så skönt att vi redan har bestämt att vi ska ha barnfri långweekend i Rom om 1,5 år när vi kan lämna bort A några dagar till min mamma.

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-05 22:04:00 följande:

Fan vad skönt!!
  • Ickan

:-/ Ingen Sverigeresa planerad än på ett tag heller väl?

siamusen skrev 2008-11-05 21:57:42 följande:
    Usch, vad ledsen jag blev nu. Min kusin skickade just en bild pa min moster och morbrors grav. Inte sett den förut.
  • Ickan

Nu är det läggdags för min del... nattinatti babes

• Ickan

hejhej
    Nu ska vi snart åka o köpa en riktig bilstol till A. Har ju värmt upp med shoppandet på Gran Canaria i två veckor så det gäller ju att hålla igång.

• Ickan

Nja, mycket snabb. En iZi Kid X1 som har fått högsta betyg av råd o rön. En bilhandlare här säljer den för nästa halva priset på kampanj denna veckan.

Millimina skrev 2008-11-06 14:27:04 följande:
    har du gjort konsumentundersökning ordentligt?
  • Ickan

Det blev ingen bilbarnstol... De menade i affären på att kampanjen inte är förrän till helgen och det gällde bara den orangea stolen som är skitful. Färgen såg urblekt ut och smutsfläckar kommer att vara jättetydliga på den. Så påsättaren har fått i uppgift att leta reda på andra bra stolar i vettigt pris.

• Ickan

Irk, läsk varje dag är verkligen överdrivet. Några glas på helgen kan väl räcka.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-06 19:07:55 följande:

Jag blir lite less på det, han ska alltid köpa cola så forthans dotter kommer ochså ska det drickas läsk varenda dag. Så onödigt. Jag tror inte han hade låtit henne sitta och knapra i sej 25 sockerbitar till middagen, och det här är fan samma sak.
Svar på tråden dårt asöires setuG