• Ickan

dårt asöires setuG

Är det typiskt kvinnligt eller är det bara typiskt mig i min mamma att vilja ha det städat o fint hemma innan man åker iväg på semester eller liknande?

Jag tycker det är sååå tråkigt att komma hem till stök o snuskiga toaletter när man varit borta men påsättaren tycker inte att det gör något om man lämnar städningen tills man kommer hem igen. Följaktligen försöker jag städa här innan vi åker o han tycker att jag är knäpp. Vi ska ha fest tre dagar efter vi kommit hem dessutom.

• Ickan

*avis*
    Nu ska jag hänga tvätt, det väger ju nästan upp för bristen på sushi, NOT...

Perry the Platypus skrev 2008-10-16 13:15:11 följande:
    *har mumsat sushi*
  • Ickan

nej de är nog ganska nyttiga faktiskt så Gasse var ju riktigt omtänksam då.

siamusen skrev 2008-10-16 13:49:47 följande:
    Är fiskbullar mycket feta förresten? gasse har ju ryckt av alla etiketter ocksa Jag som skulle vara nyttig
  • Ickan

Du slipper ju iaf att fundera ut vad ni ska ha för mat, det kan vara ganska skönt ibland.

siamusen skrev 2008-10-16 14:01:07 följande:
    Toppen!Synd bara att han öppnade 5-6 burkar och vi bara hade 2 fryspåsar
  • Ickan

För att vi gillar mat o flera är gravida o extra besatta av mat, däribland du...

MissKaos skrev 2008-10-16 13:43:23 följande:
    Åh, godis...Varför är det alltid mat i tråden och varför läser jag alltid mat mat äta äta? VA?
  • Ickan

Sitter just o funderar på det. Måste göra slut på färskvarorna vi har innan vi åker på semester.
    Vad gör man på:
    ädelost
    mjölk
    skinka
    leverpastej (mycket)
    gurka
    sallad
    potatis och
    lök?

siamusen skrev 2008-10-16 14:16:55 följande:
    Sant Vad ska ni äta?
  • Ickan

I frysen finns också:
    korv
    köttfärs
    kycklingfilé
    div frysta grönsaker
    karrékotletter

och i skafferiet:
    konserverade grönsaker
    pasta
    ris

• Ickan

Det med borde kanske äta lunch nån gång för att motverka det.

siamusen skrev 2008-10-16 14:19:06 följande:
    Och sa âr vi hungriga
  • Ickan

Typ ost o skinkpaj då tänker du? ja kanske det, går ju dessutoma att frysa sen.
    Har dessutom ca 20 äpplen med men det får väl bli olika kombinationer av äpple o socker i helgen.

siamusen skrev 2008-10-16 14:22:35 följande:
    Paj med sallas till?
Svar på tråden dårt asöires setuG