• Ickan

dårt asöires setuG

Hans kompisar ska svara på frågorna då alltså?

jamex skrev 2008-10-20 14:53:21 följande:
    får jag vara OT i denna tråden eller blir jag utbuad med ruttna tomater då? *duckar*håller på att försöka få ihop en överraskningsfest till mannen. sktisvårt för alla lokaler är apdyra. 4500 för en sketen lokal! Hallåå!!! jag kan ge typ 500... bor i en håla så man har inte så mycket att välja på..MEN jag gör en liten gästbok med "mina vänner"-frågor.. om maken då så klart, har än så länge kommit till: Mitt namn, så här känner jag Xsen tog det slut i fantasin. Tip`s?
  • Ickan

Det var väl inte OT förresten, det är ju typiskt sånt som vi avhandlar i den här tråden.

• Ickan

* Rolig/pinsam händelse jag varit med om tillsammans med X.

*funderar vidare*

• Ickan

* Mina resetips/husmorstips/favoritspel

* Saker jag vill hitta på tillsammans med X

• Ickan

varsågod, jag stjäl det från ett bröllop jag var på i somras där de hade ungefär en sån "gästbok".

jamex skrev 2008-10-20 15:11:20 följande:
    hm, smart. *stjäl*tack
  • Ickan

o "tips"-frågorna går ju att utveckla till hur mycket som helst, filmer, böcker, maträtter osv...

• Ickan

Nej, det verkar inte så. Enl mig är det bara fullkomligt normala reaktioner o känslor inför ett bonusbarn. Bara för att man inte har de där äkta "föräldrakänslorna" så avskyr man ju inte barnet på något sätt.
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:

men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
  • Ickan

läser på om öl o sen köper lite sorter o håller en provning...

jamex skrev 2008-10-20 16:42:30 följande:
    fortsätter med mina festfrågor, för ni var så jäkla bra på det (fast ni är ju bra på allt! *fjäsk*)kan man ha egen ölprovning? bor för långt borta för att hyra in nån liksom. hur gör man då??
  • Ickan

Hej babes! Nu har jag nästan packat klart o är sedan borta i två veckor. Det blir säkerligen lite abstinensbesvär efter er när jag ligger vid poolen o sippar paraplydrinkar.

Svar på tråden dårt asöires setuG