• Ickan

dårt asöires setuG

Hej Babes! Hinner inte stanna o läsa men var ju bara tvungen att stilla abstinensen en stund. Vi har det bra i solen o än så länge längtar jag inte hem. Har än så länge bara hängt i hotellområdet o badat o så men vi ska nog försöka komma iväg på utflykt snart o se lite mer. Det jag saknar här är frukt o grönsaker, finns knappt i de små affärerna i området. Annars finns nog allt.

• Ickan

så solbränd jag blir iaf, de andra är väldigt bruna o fina. O det är fem dagar kvar här.

Tant Greta skrev 2008-10-30 22:45:13 följande:

Hej bejb!Solbränd och fin?
  • Ickan

För det mesta jätteskönt o bra.

Perry the Platypus skrev 2008-10-30 22:45:16 följande:
    Tjipp i ballongen. Hur är/var resan?
  • Ickan

Nu ligger det en länk till semesterbilderna på facebook-allvarliga gruppen.

• Ickan

Jag förbjöd ju inte dig direkt men du dök ju inte upp när väskorna skulle packas så du får faktiskt skylla dig själv.

KarJac skrev 2008-10-30 22:54:47 följande:
    Ska genast kolla. Taskigt att jag inte fick följa med faktiskt.
  • Ickan

Bamseklubben är för småbarnen, hon ar varit med i Super-Kids klubben, de är sååå häftiga. Har stått nere på gräsmattan här o hojtat "We are the superkids" o andra kul ramsor. :D

KarJac skrev 2008-10-30 22:57:08 följande:
    *vill också vara med i Bamse-klubben*
  • Ickan

Bamseklubben är för småbarnen, hon ar varit med i Super-Kids klubben, de är sååå häftiga. Har stått nere på gräsmattan här o hojtat "We are the superkids" o andra kul ramsor. :D

• Ickan

Svar på tråden dårt asöires setuG