• Ickan

dårt asöires setuG

Tack för tipset! Kruxet är att jag redan har gjort det o har 6-7 liter äppelbitar i frysen.

Fröken Sophia skrev 2008-10-16 14:30:46 följande:

Du kan ju göra äppelklyftor och frysa in i lagom förpackningar att ta fram när det ska bakas äppelkaka!
  • Ickan

Ett Seriöst äppelkakeparty? Se tll o kom hit så fixar jag äppelkakorna.

Fröken Sophia skrev 2008-10-16 15:51:38 följande:

Det blir myyyyyycket äppelkaka, det hör ju jag!!!!
  • Ickan

sedärja... nu börjar det låta nåt. *smask*

Fröken Sophia skrev 2008-10-16 15:57:06 följande:

kotletter, ädelostsås och pressad potatis kanske?
  • Ickan

ostbågar?
    salta pinnar?
    på en smörgåstårta?

annars lät det gott...

jungfu skrev 2008-10-16 16:39:19 följande:
    Du har ju alla ingridienser till en smörgåstårta! Tjacka lite formbröd och bred ut på en tårtbricka, sen varvar du med godsaker i olika lager. Majonnäs emellan, och smulade ostbågar på kanterna. Och så lite ägghalvor, rom, räkor och dill + salta pinnar som dekoration. MUMS!!!
  • Ickan

Det har jag aldrig sett eller smakat. Däremot har jag fått ostbågar i grön ärtsoppa en gång, det smakade blöta ostbågar i ärtsoppa.

jungfu skrev 2008-10-16 19:04:39 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-16 18:58:46 följande:Det är ju KLASSISKT på en äkta smörgåstårta! Man smular dem till pulver och sätter liksom på sidorna bara... Sen ska pinnarna väl bara "stötta" den överdådiga dekorationen uppepå... Musen, hur smakade de?
  • Ickan

Lustgas är inte alls så kul som det låter enl mig. Luktar illa, gör en illamående o halvblind... Fast hellre det än att föda barn utan, alla gånger.

MissKaos skrev 2008-10-16 19:11:25 följande:
    *tuggar på naglarna*Jag är NERVÖS! KönsUl imorgon..Blev sugen på lustgas på kursen om förlossningar i går, Lustgas låter kul... Åh, lustgas i jaccuzin låter som ett SPA. KAnman ta in på avd utan att föda?
  • Ickan

Vaniljvisp blir det såklart till. Kom hit nu!

MissKaos skrev 2008-10-16 19:11:54 följande:
    *väntar* JAg vill ha vaniljvisp till!
  • Ickan

*smaskar kladdkakemuffins* Påsättaren är på kick-off med jobbet (det heter så mycket men eg är han hos PP o snuskar sig) så jag har drogat A med Alvedon för att få ha egen-tid.

• Ickan

Kollar sing-along ist...

KarJac skrev 2008-10-17 20:11:41 följande:
    Okej. Fy fan vad Idol suger. Vad är det för miffos de hittat???
  • Ickan

Åhnä... imorgon ska jag ha tillbaka honom. Han hade lämnat meddelande på min mobil om att "hans lag vann tävlingen i fångarna på fortet". Vad gjorde ni då eg? O så sa han att det var skithäftigt att åka ribbåt i Öresund. Du måste ha rejäla orgasmer om han trodde att han åkte ribbåt.

KarJac skrev 2008-10-17 20:13:12 följande:
    *gömmer påsättaren bakom juccapalmen*Ja men alltså... det var så himla längesedan så han vill kick-offa hela helgen.
Svar på tråden dårt asöires setuG