• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos

Jaha. Nu har jag smakat upp 2 glassar och en påse tomtar. Förstår inte hur tomtarna kuden ta slut. Och HUR fick jag i mig två snickersglassar + en påse tomtar? Efter att ha ätit upp resterna av helgens hämtmat. Och jag skulle lätt kunna klämma i mig en glass till. Fast jag orakar inte gå påYogan som jag försökte muta mig själv att gå på med hjälp av socker. *gäsp* Kanske ska sova lite till med katten?? HAn tittar menande på mig och spinner lite om jag går nära soffan. En hint?

(¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*tittar på Barnkanalen medan SArvid rantar runt och kör en liten bil på väggarna och Ego småsover i soffan*

*har ett oerhört spännande liv*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Pynta

Förkylning är inte ens hälften så roligt som det låter. * Snörvel*

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 18:43:21 följande:
    *tittar på Barnkanalen medan SArvid rantar runt och kör en liten bil på väggarna och Ego småsover i soffan**har ett oerhört spännande liv*
    Ehhhmmmm...jag satt nyss och stirrade på omslaget till en tidning medans Surfer jobbade och skrev mail och Jr. läste i Brisingr.

Inte så jävla spännade liv det heller. Jag borde bada, men vet inte om jag orkar.
  • Fröken Sophia
    Pynta skrev 2008-12-08 19:21:27 följande:
    Förkylning är inte ens hälften så roligt som det låter. * Snörvel*
    *funderar på om jag är på väg att bli förkyld*
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 19:32:24 följande:
    Hej hej! Jag har gjort brända mandlar, fy fan vad gott det är!
    Jag äter non-stop som jag hade tänkt att vi skulle ha på pepparkakshuset som jag i sin tur hade tänkt att vi skulle bygga idag. Men eftersom ingen vill leka med mig, så tröstäter jag i hemlighet istället...
  • siamusen

*dregglar*
  • DCLXVI
    Jaha, förra helgen när vi var i Sthlm så köpte vi gotländska brända mandlar vid de där stora husen där alla politikerna jobbar... Var det du som gjort dem med???
    If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
Svar på tråden dårt asöires setuG