• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 20:36:25 följande:
    Man kan ju göra det för att tröstäta när ingen ser...
    Ahhh, så om jag både gör dem och äter dem när ingen ser, då är det som om de aldrig har existerat?!
  • gutegirl
    Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:37:29 följande:
    Ahhh, så om jag både gör dem och äter dem när ingen ser, då är det som om de aldrig har existerat?!
    Ja, precis. Som vildvittrorna skrek: Syyyyns inteeee finnssss inteeeee
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Fröken Sophia

Haha, jag förresten en kompis IRL som faktiskt platsar i förstagångsmammor i Löddeköpinge. Vilket sammanträffande.

Finns det en sån tråd på wiktigt??

• Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-12-08 20:38:31 följande:
    Hmmm, jag har precis börjat (om) med viktklubb. se så jag får inte äta brända mandlar vilken färg det än är på dem...
    Alltså om du tar ett gäng sötmandlar och slänger ner dem i en stekpanna och bränner på rejält då får du nog äta "brända mandlar". Men jag tror inte att det är så gott...
  • gutegirl
    Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:38:41 följande:
    Haha, jag förresten en kompis IRL som faktiskt platsar i förstagångsmammor i Löddeköpinge. Vilket sammanträffande. Finns det en sån tråd på wiktigt??
    Ja, nånstans, men hon måste hata mig också.
  • Fröken Sophia
    Garageänkan skrev 2008-12-08 20:38:44 följande:
    Gute: inget speciellt är en gravid surfi**a bara
    Vi förstår precis vännen.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 20:39:56 följande:
    Ja, nånstans, men hon måste hata mig också.
    Äsch, jag tror inte att hon huserar på FL, men hon bor i närheten av Löddeköpinge och fick sitt första barn i år.

Och hur kan man hata dig?
  • gutegirl
    Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:39:44 följande:
    Alltså om du tar ett gäng sötmandlar och slänger ner dem i en stekpanna och bränner på rejält då får du nog äta "brända mandlar". Men jag tror inte att det är så gott...
    Man kan skålla och skala sötmandeln och rosta den i stekpannan med lite salt på, det är jättegott!
Svar på tråden dårt asöires setuG