• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • DCLXVI

Solfia- (varför kan jag inte citera???) ja, men om man slänger ner lite socker med blir det kanske godare? Allt blir godare med socker, så är det bara! *vet*

If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • Garageänkan

Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:40:17 följande:

Vi förstår precis vännen.
    Njeee, inte kul. Har suttit och antecknat alla psychobitchen gjort under tre års tid för att bror ska ha nåt att gå på om de blir rättegång
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-12-08 20:41:45 följande:
    Solfia- (varför kan jag inte citera???) ja, men om man slänger ner lite socker med blir det kanske godare? Allt blir godare med socker, så är det bara! *vet*
    Mmmm...men då får du def inte äta av dem
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 20:41:33 följande:
    Man kan skålla och skala sötmandeln och rosta den i stekpannan med lite salt på, det är jättegott!
    Sant, det låter bra.
    DCLXVI skrev 2008-12-08 20:42:54 följande:
    Ja så som du skriver Gute brukar jag göra med cashewnötter. Utsökt ihop med skivad avocado och tomattärningar. *dreglar*
    Låter ännu bättre. *sneglar ut mot köket*
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-12-08 20:44:37 följande:
    Näe... Jag tar en clemmis istället.
    *sneglar mot köket igen*

*smiter iväg innan jag får gröningar*
  • Millimina

När ni nu pratar om gutniska delikatesser. Hur är det med gotlandsdricka? Vi fick det på lammskallegasque (och spargel tog ögat i snapsen.. själv fegade jag ur) och hursom, drickat var jätteäckligt. Är det alltid det, eller var det studentversionen som var något fel på? Grumligt och inte färdigjäst smakade det.. *:-blä*

Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-12-08 20:41:46 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:40:17 följande: Njeee, inte kul. Har suttit och antecknat alla psychobitchen gjort under tre års tid för att bror ska ha nåt att gå på om de blir rättegång
    Blogga, blogga!!!
    Finns det något roligare än berättelser om hur hemska människor kan vara skapta? 
    Och finns det något värre än att leva i närheten av en? Stackars din bror. 
    (jag kom på min empatiska läggning halvvägs, snyggt huh?!)
    Påskharen raskar över snöslask
Svar på tråden dårt asöires setuG