• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl
    Millimina skrev 2008-12-08 21:13:31 följande:
    Jag börjar btw misstänka att ni alla loggar av när jag loggar in. Tycker någon kan ta och be mig dra om jag är i vägen. (nah.. så lätt blir ni inte av med mig heller.. Krävs nog lite inboxande.. )
    Nej nej nej för helvete! Du har bara lite otur
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • DanBe

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 21:47:49 följande:

Kan det ha varit på Ihre Kvarn kanske?
    jepp, så hette stället. mkt trevligt.
  • Suri
    siamusen skrev 2008-12-08 23:45:39 följande:
    Jag.
    Ååå, du!

Trevligt.

Hjälp mig komma på vad jag ska skicka till min mormor som fyller 90, har varit sjuk, vill inte ha kalas...Hon har rätt bra humor och behöver muntras upp. Hon ska få blommor såklart, men jag tänkte att det skulle vara kul med något annat också.
  • siamusen

Suri skrev 2008-12-08 23:54:03 följande:

Ååå, du!Trevligt.Hjälp mig komma på vad jag ska skicka till min mormor som fyller 90, har varit sjuk, vill inte ha kalas...Hon har rätt bra humor och behöver muntras upp. Hon ska få blommor såklart, men jag tänkte att det skulle vara kul med något annat också.
    Vad gillar hon?
  • Fåret Shaun
    Suri skrev 2008-12-08 23:54:03 följande:
    Ååå, du!Trevligt.Hjälp mig komma på vad jag ska skicka till min mormor som fyller 90, har varit sjuk, vill inte ha kalas...Hon har rätt bra humor och behöver muntras upp. Hon ska få blommor såklart, men jag tänkte att det skulle vara kul med något annat också.
    tidning med nakna män
    Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Fåret Shaun

Eller om du kan göra ett fotoalbum och skicka. På fujidirekt kan man fixa ett för 149kr

Jag har så kul med fåret Shaun.....
Svar på tråden dårt asöires setuG