• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

Cent, nej, vi har tre killar. (apropå pojktråd) 12,5 och 15 mån.

Ah, svårt när han inte förstår problemet själv. Vad säger han när han ser program som lyxfällan? Han får inte lite sympatiångest då?

Tror man ska börja där och prata. Inte ta hela grejen samtidigt. Men kolla om han kan förstå situationens allvar..

Om jag får vara förmäten att ge råd vill säga, annars kan du bara bortse från mig. Mina sympatier har du i vart fall. Svårt att inte vara överens om hur man vill ha det!

• Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:33:53 följande:
    Cent, nej, vi har tre killar. (apropå pojktråd) 12,5 och 15 mån. Ah, svårt när han inte förstår problemet själv. Vad säger han när han ser program som lyxfällan? Han får inte lite sympatiångest då? Tror man ska börja där och prata. Inte ta hela grejen samtidigt. Men kolla om han kan förstå situationens allvar..Om jag får vara förmäten att ge råd vill säga, annars kan du bara bortse från mig. Mina sympatier har du i vart fall. Svårt att inte vara överens om hur man vill ha det!
    Höhö men han tycker att de i lyxfällan är förkastliga, inte har han sån problem inte..

vad jobbar du dom milli?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Pelargonen

Hej! Varför skapade Allah/Gud förhud om den ändå ska skäras bort? *uppriktigt intresserad*

• Centurion
    Pelargonen skrev 2008-10-19 11:18:26 följande:
    Hej! Varför skapade Allah/Gud förhud om den ändå ska skäras bort? *uppriktigt intresserad*
    intressant frågeställning?
  • Centurion

"jo kroppen e ju normal, men ansiktet ser ju typ platt ut"

Citat från lillebror ang bilderna i tidningen hahahah

• Centurion

"men ser inget alls av din höknäsa"

lillebror igen, det värmer i hjärtat haha

• Millimina
    Centurion skrev 2008-10-19 10:37:31 följande:
    Höhö men han tycker att de i lyxfällan är förkastliga, inte har han sån problem inte..vad jobbar du dom milli?
    arbetslös

syr väskor femton timmar/v när barnen är på dagis
Svar på tråden dårt asöires setuG