• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus

Det är så skönt att prata av sig här. Tack för att ni alla finns och skriver tröstande saker till mig!!

Godnatt.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Pelargonen
    Centurion skrev 2008-10-18 23:45:46 följande:
    Galningar
    Haha!! Så säger alla. Min pappa flinade mot maken och gissade på trillingar. Maken blev så svettig att pappa vart tvungen att bjuda på en whiskey och därefter ett glas rödtjut.
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:46:30 följande:
    Det är så skönt att prata av sig här. Tack för att ni alla finns och skriver tröstande saker till mig!! Godnatt.
    Sov så gott raring, tänker på er och håller tummarna!
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Centurion
    Pelargonen skrev 2008-10-18 23:47:11 följande:
    Haha!! Så säger alla. Min pappa flinade mot maken och gissade på trillingar. Maken blev så svettig att pappa vart tvungen att bjuda på en whiskey och därefter ett glas rödtjut.
    Hahahahaha... Äh får ni en över kan jag ta den
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-10-18 23:46:26 följande:
    Tänk vad skoj vi kommer kunna ha med namntradar
    Jupp!

Brorsan tycker att tvillingarna (om det är en kille och en tjej) ska heta Bulf och Itta.
  • Pelargonen
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:46:30 följande:
    Det är så skönt att prata av sig här. Tack för att ni alla finns och skriver tröstande saker till mig!! Godnatt.
    Natti vännen!
  • Pelargonen
    Centurion skrev 2008-10-18 23:47:53 följande:
    Hahahahaha... Äh får ni en över kan jag ta den
    Ja, så får det bli!
  • siamusen

Finns massa bra kombinationer.

2 flickor: Pippa och Mae
    Flicka/pojke: Maj och Godd
    2 pojkar: Dick och Weed

• Pelargonen
    siamusen skrev 2008-10-18 23:50:49 följande:
    Finns massa bra kombinationer.2 flickor: Pippa och MaeFlicka/pojke: Maj och Godd2 pojkar: Dick och Weed
    Vilka bra förslag! *antecknar så jag kan visa maken sen*
Svar på tråden dårt asöires setuG