• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Pelargonen
    Trogga skrev 2008-10-19 00:07:10 följande:
    Även Anne Ahlman (Enligt henne ska man uttala e:et i Anne)
    Tjusigt!
  • Millimina
    Centurion skrev 2008-10-19 10:05:29 följande:
    Mörron!
    God morgon, Sunshine! =)
  • Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:11:53 följande:
    God morgon, Sunshine! =)
    jag är ond! Hur är det med du?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Millimina
    Centurion skrev 2008-10-19 10:13:02 följande:
    *kvitter, kvitter*

• Millimina

Näh, inte kvittrar jag. Men torktumlarbarnet jag har sover fortfarande! Det är första gången han somnat om. Annars är det sju som gäller. Passar mig lite sisådär. Och det var pappans tur att få sova lite mer. Men nu fick vi sova båda två! Hahaha!

• Millimina
    Centurion skrev 2008-10-19 10:13:02 följande:
    Varför är du ond idag då, vackra du?
  • Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:15:56 följande:
    Näh, inte kvittrar jag. Men torktumlarbarnet jag har sover fortfarande! Det är första gången han somnat om. Annars är det sju som gäller. Passar mig lite sisådär. Och det var pappans tur att få sova lite mer. Men nu fick vi sova båda två! Hahaha!
    hur gammal är han/hon?
    Millimina skrev 2008-10-19 10:16:44 följande:
    Varför är du ond idag då, vackra du?
    Kukkarlen kan vara i kombination med hormonerna för just nu skulle jag kunna ta mitt pick o pack o flytta..
  • Millimina

Han är femton månader.

Och det där med karln. Jag läste lite igår om betalningsanmärkningarna. Det är jobbigt när det handlar om pengar.

Jobbar han och så?

• Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:20:43 följande:
    Han är femton månader. Och det där med karln. Jag läste lite igår om betalningsanmärkningarna. Det är jobbigt när det handlar om pengar. Jobbar han och så?
    har ni ett barn?

Jamen jag är less på att vara hans morsa. Jo han jobbar men lönen räcker i princip bara till räkningar eftersom han har skulder. Mat etc får jag stå för. Nu tycker han att vi ska köpa bil för 130', i lördags golv till hallen -tror visst att jag är gjord av pengar. Sen spelar han en hel del dator. Äh har inte ett uns jävla ansvarskänsla *suck*
Svar på tråden dårt asöires setuG