• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl

Här är det panocod som gäller...

MissKaos skrev 2008-10-19 18:15:32 följande:
    För fogarna: Testa PANODIL ta två innan sänggång..Illamåeendet *huu* Vanlig LErigan? Primperan? *pussar Gute* Hoppas det släpper snart,illamåeendet alltså. Mina fogar blev bättre ett tag runt v12 när fostret kröp upp ur bäckenet. *försöker peppa*
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • siamusen

*kânner mig lâtt suicidal*

proppen har ballat ur igen. Jag hittade en lâcka pa rufs element.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-19 19:32:36 följande:
    *kânner mig lâtt suicidal*proppen har ballat ur igen. Jag hittade en lâcka pa rufs element.
    Vad ska han göra åt det? Riva alla vattenledningar? Ta på sig snickarkilten och göra helikoptern?

Kb jobbar ju me värme och sånt. Synd att ni bor så långt borta annars kunde KB komma och rädda dig.
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-10-19 19:33:43 följande:
    Vad ska han göra åt det? Riva alla vattenledningar? Ta på sig snickarkilten och göra helikoptern?Kb jobbar ju me värme och sånt. Synd att ni bor så långt borta annars kunde KB komma och rädda dig.
    han valde att skrika pa sin fru.
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-19 18:37:26 följande:
    Åååh Julmust är så jävla gott! Igår var KB och jag ut och festade det var lite jobbigt för vi var hemma redan kl 2 men somnade vid halv 5 och idag märker man att man inte är 18 längre och det är inte så HIMLA bra i huvudet känns det som
    och vad hände mellan 2 och halv 5? har ni alibi för tidpunkten? vittnen? *antecknar*
  • Garageänkan
    jungfu skrev 2008-10-19 19:35:06 följande:
    och vad hände mellan 2 och halv 5? har ni alibi för tidpunkten? vittnen? *antecknar*
    Sexade förstås.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-19 19:34:52 följande:
    Jävla proppen! Sånt lagar inte läckor! Eftersom han är en propp kanske du kan proppa in han i hålet?
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-10-19 19:36:27 följande:
    Jävla proppen! Sånt lagar inte läckor! Eftersom han är en propp kanske du kan proppa in han i hålet?
    Jag är mest rädd att det runnit in under parketten och att det ligger mögel där nu. Var ingen stor pöl iofs men ândå.
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-10-19 19:34:52 följande:
    Han måste ha varit pedagog i sitt förra liv..
    jungfu skrev 2008-10-19 19:35:06 följande:
    Garageänkan skrev 2008-10-19 19:35:48 följande:
    Sexade förstås.
    Ehehehe inte dåligt med några timamrs sexande
    siamusen skrev 2008-10-19 19:39:37 följande:
    Jag är mest rädd att det runnit in under parketten och att det ligger mögel där nu. Var ingen stor pöl iofs men ândå.
    Det möglar inte så fort..
    Welcome to walk a mile in my moccasines
Svar på tråden dårt asöires setuG