• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-19 20:14:38 följande:
    Nej,men har ett sjukt behov av att skylla pa andra jâmt. Samma sak omhan inte hittar nagot. Istâllet fôr att fraga: "Har du sett blablabla?" sa sâger han: "Vad har du gjort med blablabla?"Tycker det âr râtt avslôjande faktiskt
    Kan tänka mig det... Surt
  • jungfu
    Trogga skrev 2008-10-19 20:14:44 följande:
    Låt det vara, det kommer kanskeMin moster var ihop med en engelskman. Han var tränare i karate han bad dem ofta "nu ska ni springa, sprang, sprungit tre varv runt salen"
    haha
  • KarJac

*läser Skumtimmen*
    läs den!

Bye bye.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fåret Shaun
    jungfu skrev 2008-10-19 20:18:02 följande:
    haha
    Min moster satte sig en gång och sa "Jag sprang förra veckan" sen blev de ett par
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • jungfu

nä nu måste jag lämna er, ska sticka klart en mössa och hjälpa pratkvarnen att montera fast cykelsadeln vi köpte idag... på er!

• siamusen
    Trogga skrev 2008-10-19 19:58:45 följande:
    Musen man ser tydligt om skarvarna bukar uppåt pga fukt. Vi läste på en hel del när vi fixade köket och hittade mögel och annat under golvet. Även när J borrade sönder en vattenledning
    Kollat nu. Skarvarna var platta.
  • Centurion
    jungfu skrev 2008-10-19 20:33:40 följande:
    nä nu måste jag lämna er, ska sticka klart en mössa och hjälpa pratkvarnen att montera fast cykelsadeln vi köpte idag... på er!
    Ha det bra!
    KarJac skrev 2008-10-19 20:19:46 följande:
    *läser Skumtimmen*läs den!Bye bye.
    Pöss
    siamusen skrev 2008-10-19 20:34:40 följande:
    Kollat nu. Skarvarna var platta.
    Då är det nog lugnt!
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Fåret Shaun
    jungfu skrev 2008-10-19 20:33:40 följande:
    Hm, vet du att de flesta cykelhandlare rekomenderar kärra. De som sitter fram ska troligen sluta säljas pga mycket skador om man ramlar
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
Svar på tråden dårt asöires setuG