• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-10-19 22:17:44 följande:
    han âr inte riktigt klok. Gick och drog upp snâlle grannens blommor fôrr ocksa. De hatar varandra
    eh vilken gräslig människa...
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-10-19 22:18:43 följande:
    eh vilken gräslig människa...
    japp. Han hâlsar aldrig pa proppen, men pa mig av nagon underlig anledning. Sa jag fôrsôker halla mig lite snâll fôr han lâr ju bli ânnu vârre om jag ger honomen anledning att hata mig
  • KarJac

Musen, är franskt smink (Lancome) billigt i frallan?

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-19 22:21:48 följande:
    Musen, är franskt smink (Lancome) billigt i frallan?
    ingen aning. Anvânder inte smink. Varfôr undrar du? Vill du att jag ska kolla at dig?
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-10-19 22:22:40 följande:
    ingen aning. Anvânder inte smink. Varfôr undrar du? Vill du att jag ska kolla at dig?
    Nja, tänkte åka och hälsa på dig om det var billigare i frallan.
    Om du har lust! Eller finns det nån bra sida för e-butik för smink i frallan? Finns bara bra utanför EU och även om man får tillbaka tullavgift och allt så orkar jag inte krångla.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-19 22:15:30 följande:
    VAD HETER DEN,
    BIBI tror jag vänta ska googla lite
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-19 22:24:24 följande:
    Nja, tänkte åka och hälsa på dig om det var billigare i frallan. Om du har lust! Eller finns det nån bra sida för e-butik för smink i frallan? Finns bara bra utanför EU och även om man får tillbaka tullavgift och allt så orkar jag inte krångla.
    kan snoka lite

men kom hit sa kan vi sminka oss med sminket jag fatt av mamma nâr hon fortfarande hyste fôrhoppningar om min kvinnlighet
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-10-19 22:21:44 följande:
    japp. Han hâlsar aldrig pa proppen, men pa mig av nagon underlig anledning. Sa jag fôrsôker halla mig lite snâll fôr han lâr ju bli ânnu vârre om jag ger honomen anledning att hata mig
    Bajja på honom
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-10-19 22:26:15 följande:
    kan snoka lite men kom hit sa kan vi sminka oss med sminket jag fatt av mamma nâr hon fortfarande hyste fôrhoppningar om min kvinnlighet
    Fan skicka hit det
Svar på tråden dårt asöires setuG