• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-10-19 22:26:15 följande:
    kan snoka lite men kom hit sa kan vi sminka oss med sminket jag fatt av mamma nâr hon fortfarande hyste fôrhoppningar om min kvinnlighet
    Åh! Älskar smink! Jag och Gasse och en full sminkväska kan nog ha riktigt kul tillsammans känner jag...
    *funderar*
    Sälj sminket till mig då, om det inte är skitsmink (vilket jag inte tror). Jag är sminkaholic och tror alltid att jag behöver mer smink.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Centurion
    KarJac skrev 2008-10-19 22:27:30 följande:
    Åh! Älskar smink! Jag och Gasse och en full sminkväska kan nog ha riktigt kul tillsammans känner jag...*funderar*Sälj sminket till mig då, om det inte är skitsmink (vilket jag inte tror). Jag är sminkaholic och tror alltid att jag behöver mer smink.
    ska vi slåss?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • KarJac
    Centurion skrev 2008-10-19 22:28:03 följande:
    ska vi slåss?
    Jag gillar inte att slåss. Men jag kan låsa in dig i källaren!
  • Centurion
    KarJac skrev 2008-10-19 22:29:32 följande:
    Jag gillar inte att slåss. Men jag kan låsa in dig i källaren!
    *ger en slätkyss*
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • KarJac
    Centurion skrev 2008-10-19 22:30:39 följande:
    *ger en slätkyss*
    *hånglar upp*
    Nu ska jag läsa läskig bok. GAHA!
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-19 22:26:28 följande:
    ecx.images-amazon.com/images/I/51TdZ5DHWVL._S...
    Har kollat pa den men jag tror det var nagot somgjorde att det inte skulle funka.Minns inte vad dock. Ska kanske ringa företaget och höra med demom den är kompatibel.
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-19 22:33:25 följande:
    Har kollat pa den men jag tror det var nagot somgjorde att det inte skulle funka.Minns inte vad dock. Ska kanske ringa företaget och höra med demom den är kompatibel.
    Har den på Bea och ryggsäck med koppel, vilket gör att hon inte kan smita. Hon är helnöjd med den och den är lätt att ta med
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-19 22:45:42 följande:
    Har den på Bea och ryggsäck med koppel, vilket gör att hon inte kan smita. Hon är helnöjd med den och den är lätt att ta med
    ..ja, nu VET jag ju med säkerhet att jag inte sett dig i krokarna iaf!
Svar på tråden dårt asöires setuG