• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac

Hej.
    Bör man säga sanningen om en kompis bröllopsklänning om den blivande bruden frågar om ens åsikt?

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-10-20 18:07:15 följande:
    Lite fler går det nog åt.. Säg 5 st/man. Annars blir det en nykter fest.
    Å en nykter fest är inte en RIKTIG fest
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-20 18:09:00 följande:
    Hej.Bör man säga sanningen om en kompis bröllopsklänning om den blivande bruden frågar om ens åsikt?
    JA!
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-10-20 18:09:00 följande:
    Hej.Bör man säga sanningen om en kompis bröllopsklänning om den blivande bruden frågar om ens åsikt?
    Ja det tycker jag. Om man frågar får man skylla sig själv eller?
  • KarJac
    Tant Greta skrev 2008-10-20 18:09:40 följande:
    JA!
    Mhm. Så resonerar PP också. Fast jag vet inte om the bride to be blev så jävla glad. But but, what are friends for?
  • KarJac

(jag tycker för övrigt att det är rätt modigt att anlita en giftermål-skeptisk människa som toastmadame..)

• Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-10-20 18:09:57 följande:
    Ja det tycker jag. Om man frågar får man skylla sig själv eller?
    Appselut!
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 18:07:15 följande:
    Lite fler går det nog åt.. Säg 5 st/man. Annars blir det en nykter fest.
    .. å det är inget kul! Skitsur nu för att jag inte kan hyra en lokal. trist att vara hemma o ha fest.. tror ni man kan se film på stolar eller får man träsmak? ingen som vill se då? makens kompisar är så tråkiga och gnäller hellre på det som inte är bra, än uppskattar de ansträngningar man gjort... vill ha en bra fest för mannens skull.. vad kan man annars hitta på? mamma tycker vi ska vänta med festen men då blir det inget, cet vet jag..
  • KarJac
    jamex skrev 2008-10-20 18:12:17 följande:
    .. å det är inget kul! Skitsur nu för att jag inte kan hyra en lokal. trist att vara hemma o ha fest.. tror ni man kan se film på stolar eller får man träsmak? ingen som vill se då? makens kompisar är så tråkiga och gnäller hellre på det som inte är bra, än uppskattar de ansträngningar man gjort... vill ha en bra fest för mannens skull.. vad kan man annars hitta på? mamma tycker vi ska vänta med festen men då blir det inget, cet vet jag..
    Är jag bjuden? DU vet, är jag bjuden får du gratis underhållning och jag loovar att makens vänner kommer att uppskatta det.
    Och lokal... vem behöver det när PP kommer, vi kan klämma in oss så många vi kan i en klädkammare och råhångla lite.
  • KarJac

Och på tal om råhångel; är det någon i tråden med erfarenhet av ätstörningar?

Svar på tråden dårt asöires setuG