• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 11:01:41 följande:
    Ja, lika bra att kolla iofs. Röker han?
    Nej, har alldrig gjort det. Men han LÅTER som en KOl pat av och till *brr*
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac

hoooooooooooolaaaaaaaaaaaa
    *löneförhandlat*

*mycket nöjd*

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Pynta
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:00:29 följande:
    Vet inte. Vill att en läkare ska kolla på det. Jag tycker det låter olika, dvs torrhosta (typ som en rökare) Dessutom hostar han bara när han är vaken vilket ju får mig att undra över om det kan vara en "ovana" inblandat.. 
    Nu kommer du nog tro att jag är knäpp. Men kan det vara så att han hostar pga. hunger?. Jag får retningar i halsen och hostar vid hunger (behöver inte vara vrålhungrig) och jag har även hört andra som har det likadant. Jag kan ibland vakna på nätterna av att jag hostar av hunger. Ibland lyckas jag somna om, men inte sällan måste jag gå upp och äta något litet för att stilla hungern och bli av med den förbenade hostan.
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-10-21 11:16:54 följande:
    Nu kommer du nog tro att jag är knäpp. Men kan det vara så att han hostar pga. hunger?. Jag får retningar i halsen och hostar vid hunger (behöver inte vara vrålhungrig) och jag har även hört andra som har det likadant. Jag kan ibland vakna på nätterna av att jag hostar av hunger. Ibland lyckas jag somna om, men inte sällan måste jag gå upp och äta något litet för att stilla hungern och bli av med den förbenade hostan.
    Nää.. det tror jag inte! HAn hostar även efter en stor middag.. Men tanken är intressant.
  • siamusen

Nu har rörmokarna kommit hit. Kommer en annan i eftermiddag förmodligen. Hade en fôrsta här igar som verkade halvt patând.

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 11:22:13 följande:
    Nu har rörmokarna kommit hit. Kommer en annan i eftermiddag förmodligen. Hade en fôrsta här igar som verkade halvt patând.
    Då får han väll bjuda?? Allt annat är fräckt.
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:23:03 följande:
    Då får han väll bjuda?? Allt annat är fräckt.
    Tycker det jag med
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 11:27:42 följande:
    Tycker det jag med
    Vad såg hanut att gå på? *nyfiken* För du tar väll så det räcker till hela tråden?
  • Pynta
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:17:52 följande:
    Nää.. det tror jag inte! HAn hostar även efter en stor middag.. Men tanken är intressant.
    Nahä. ok. Då röstar jag för att han tar sig iväg till en läkare.
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:28:25 följande:
    Vad såg hanut att gå på? *nyfiken* För du tar väll så det räcker till hela tråden?
    Vet inte..velar mellan kola och amfetamin. Helarummet stank cigaretter efter han gatt ocksa. Sa honom tar vi INTE.
Svar på tråden dårt asöires setuG